|
|
|
|---|---|
|
Vad kan man räkna med för sänkning för en annars fräsch BMW 525 om den måste ombesiktigas. Ett inta allt för allvarligt fel på den. en 89:a??? Tack | |
| Vad för fel får man fråga?? bilen i öcrigt?? mil?? utr?? | |
| Det det kostar att åtgärda på verkstad (även om det är så att köparen klarar det själv) + kostnad för ombesiktning, mer än så skulle inte jag sänka iaf.. | |
|
Det är ett mindre lekage från bensintanken. Droppar inget alls men dom på besiktningen tog det allvarlig iaf. Gått 23000 mil, mkt välvårdad innut och rökfri. 97% rostfr, går mkt bra i övrig. Intresserad? :) |
|
|
97% rostfri... Då kommer det snart mer, läkaget från tanken innebär juh lite jobb. 23' mil är väl ingen större fara om den är någorlunda servad me oljebyten, vad begärs det för bilen? // Henke Bleifuss |
|
|
Satt ut för 25.000, billigare vid snabba affären :) Rosten börjar krypa längst ner på framskärmarna. Lite på insidan av passagerardörr. Annars är den i mkt bra skick å går bra. |
|
|
Jag vet om en 525-89 för 25000:- Den e besiktad och fräsch förutom en rätt rostig bakskärm priset går säkert att diskutera maila så får du killens nummer om du e intresserad. Jag tror den har gått runt 20000mil finns i halland |
|
|
Bjud honom 15' å se va som händer, den ska juh besiktigas och det verkar han inte vilja göra så han kanske nappar =) // Henke Bleifuss |
|
|
Jag kanske ska säga att det är JAG som säljer bilen =) Så buda priserna till mig ...hehehe |
|
|
Skulle ha köpt en diamantsvart 525-89. SV-såld 17 000 mil.. Sbok. alu fälgar, larm, elhissar för 22 000 kr i somras och då var den helt rostfri. Bes utan anm. men inte skattad. Då tyckte jag att det var bra pris men köpte den inte eftersom jag egentligen var ute efter en 24v med AC. |
|
|
AHA =) Då e ja me, men asså... Varför inte fixa å besiktiga innan du säljer, verkar lite mer seriöst i köparens ögon skulle ja tro. // Henke Bleifuss |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.