AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
982

Billig och pålitlig billackerare i helsingborgsområdet?

djhenk
Jag har fått lite lackproblem på min pärla under årens lopp och nu är det dags att lacka lite här och där.
Är det någon som kan tipsa mig om var jag hittar den bästa, billigaste och mest seriösa lackaren i helsingborgsområdet??
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Kan start rekommendera Vi-Lack på berga. Lackade ner min där + listerna. Mycket seriös lackerare. Varit många år i branchen. Blev hur bra som helst!
mvh Daniel

-------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Alla billackerare utom dom på mercedes, dom tror att jobbet skall göras sämre bara för att det är svart. synliga skarvar och penselmålning e dom duktiga på.
djhenk
Ja, nu har jag lackat bilen på VI-Lack AB i helsingborg.
Jag nerlackade bilen runtom och dessutom lackade jag fönsterlister samt en ny frontklädsel som jag köpt på BMW.
Jobbet tog 5 (fem) arbetsdagar och färgen som lackades var Mauritziusblau (stavas det så?).
Resultatet blev mycket bra och jag är mer än nöjd med lackjobbet.
Jag hoppas att det håller under min tid som ägare till bilen och jag kan med varm hand rekommendera er som bor i HBG-området att uppsöka VI-Lack.
Dessvärre påpekade lackaren att jag hade lite rost i skärmkanterna och det blir ett helt annat inlägg.

/Henke
Th
85
Thomas22
m535i E28
var exakt ligger VI-Lack på Berga behöver lackera om hela bilen tacksam för svar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.