AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
601

BMW M6 = bmws snabbaste

Zafiro
Finns en massa spyshots på kommande M6. Ryktas att motorn får allt från 500 till 600hk
En 5,5 liters V10 med SMGIII-låda. Nu får man bara hoppas på en snygg design.

Länk

Länk

Länk

Den kan ju bli hur fet som helst...

_____
Ta
124
Tabasco
330i Touring -01
Fler länkar.

Länk

Länk

Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Det luktar lite Audi TT av den här bilden:
Länk

Den kommer att bli grymt snygg tror jag...jag känner hur habegäret sätter in nu!

__
Länk
T_J
En BMW som har blinkersen ovanför lycktorna kommer för alltid i mina ögon att vara APFUL, fan ta den där Bangle...
Gamla modellen är inte fel den heller. :-)

Länk
Dani
wolv: ser att vår bilsmak går samman även här!!! Den lär bli hur fin som helst. Tror faktiskt att de nya M3 o 5..kommer att kännas "gamla" gentemot den. Fast prislappen lär bli fetare.

Cannonball: Ursäkta uttrycket...men...SKITFIN! Har inte sett din innan. Har en vän här i gbg som har en likadan även den med M5-motor. Den går...bra...;)
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
Känner mig hedrad att jag är så snabb!

-=$¤CimmenpoweR¤$=-
Ägare till 490 friska BMW hästar!
Länk
--->Dani

Tackar :-)

Länk
Visa användare
61
TraSheD
320tic -88
316tic -89
325im cab -92
såg på tv3:s nya motorprogram ikväll där dom hade ett inslag med bmws nya m6.
bilen dom körde var ju säkert ingen helt "färdig" m6a men ser den ut som den bilen kommer det bli succè. så snygg.

dom pratade om motorer från 3,0l sexa upp till den vassaste motorn som kommer sitta i den så kallade m6an, 5,5l v10 på 500hk som ni pratat om tidigare och någon eller några v8 alternativ där imellan.
prislappen på m6 i standardutförandet kommer kosta över miljonen medan den billigaste kostar runt en halv miljon.

säga vad man vill om bmws nytänkande på deras designavdelning men jag tycker att både nya 6an och nya 7an bara skriker status och klass, sen att 7an inte ser lika brutal ut som e38 kompenserar den upp med sin klass medan det bokstavligen strålar sport och bus om 6an.
ett klart lyckat koncept tror jag.?

- Life Offers One Guarantee, If You Don´t Win, You Lose And Without Risk, There Would Be No Reward -
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
F*N och jag som tyckte att BMWs designers misslyckats med nya 700an och Z4an, men M6an ser ju super fin ut. OK blinkersen i överkant på framljuset ser fortfarande lika fult ut, att de måste! Men i övrigt är den super fin.

(Var på smygpremiär för Z4an för någon vecka sedan, den är snyggare i verklighet än på bild, men Z3 M Coupe är fortfarande snyggast! får se hur nya Z4M kommer att se ut).

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Två nya bilder på nya 6-serien, ser mycket lovande ut!:
Länk

Länk

/Wille
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Älskar dom "feta" njurarna. Blir nog bra tillslut!
Tycker den påminner om en chrysler, tyvärr...

-We can't stay here, this is bad country!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
bayerischemotor: Ja, bakpartiet påminner en hel del om Chrysler 300m.
acey:
Det känns som den blir snyggare för varje gång man tittar inte sant:))
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
starre: Helt klart och jag misstänker att som med alla nya bmw modeller kommer den se bra mycket bättre ut i verkligheten också :)
acaey:

så sant......tur att man inte har några pengar så slipper man ens fundera....
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
starre: Du har ju en del uppbundet kapital i M3an, dom tar säkert den imellan ;))
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.