|
|
|
|---|---|
|
Tjena jag undrar om det är någon mer än mig som haft problem med att beställa grejer från Need For Speed. Har beställt grejer för typ 3mån sen och har ej fått dom än, har ringt flera ggr o dom svarar dom är skickade o borde komma imorrn. Samma svar hela jävla tiden. | |
|
Fråga om dem har kollinr på paketet. Sen kan du gå in på www.posten.se och se var paketet är. Har dem inget kollinr så har de knappast skickat något. /T.P. |
|
|
Hej Har haft precis samma problem! Det slutade med att jag avbeställde och betsällde från bildelsimporten.nu. NFS har haft problem med sin leverantör från danmark, vilket har lett till de sena leveranserna. Men nu håller de på att byta till nån annan, så det kommer nog att bli bättre framöver.. Mvh |
|
|
Jag fick oxå vänta i ca 3 månader i somras! Och en kompis har väntat typ lika länge nu på ett par framskärmar.... _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
|
Jag beställde greijor för jul och fick en bekreftelse på ordern och att den skulle vara hos mig om ca 1-2 veckor men jag har inte sett nått paket ennu....:-( Gött att åka BMW |
|
|
Dom handlar inte av danskarna alls mer nu!!!!! Flytta ner till Malmoe så kan ni hämta direkt hos dom ;-)) |
|
| jagbeställde saker i början av oktober, har inte fått något än, Dom har lagt ner webbshopen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.