|
|
|
|---|---|
|
Femton minuter kvar till presentationen av nya FW25:an. Gå in på www.williamsf1.com för att se de första bilderna. /T.P. | |
|
Inne och redo! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
T.P: Finns det någon annan länk den du skrve fungera inte för mig? robgus: Inne på att byta märke? Den bilden på snön som föll fanns inte med i din dagbok sist jag kollade. |
|
|
Det är så jävla störigt, har varit inne där sedan 11, råkar logga ut och kommer inte in igen! Har provat andra länkar också men de funkar inte heller. /T.P. |
|
|
Det har kommit upp lite info och bilder på www.f1live.com /T.P. |
|
|
Den såg ju nice ut... _____ |
|
|
Framspoilern såg jäkligt cool ut, hoppas att den funkar bra också. /T.P. |
|
|
Starre: Nu ska bilden finnas uppe, blir alltid ett litet glapp fran att jag skriver text och skickar eventuellt material sasom bilder till Janne for publicering.. Jo bilbyte ska det bli under hosten vintern 2003/04 vill dock borja titta redan nu da det ar rejal levtid pa vissa bilar.. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
robgus: Ja vissa bilar är det leveranstid lite hemlighets full:))alla nya bilar är det lev tid på..... |
|
|
När jag väl bestämt mig lovar jag att avslöja, innan så blir det bara en massa snack.. Men det är ju mycket intressanta saker som kommer på Frankfurt salongen:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
robgus: Antar att du som jag ska ner det eller blir det upp för dig:) Ska vi ta en fika där nere kanske? |
|
|
Helt klart ska jag ner (ligger sydost ca 27 mil från mig). Och självklart får vi ta en fika och snacka lite skit, mailadress finns i profil så det är bara att vi hörs innan så kan vi bestämma dag, kommer förmodligen vara där under ett par dagar. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.