|
|
|
|---|---|
|
Måste man göra några ingrepp på bilen om man ska sätta på ögonlock, såsom t.ex borra hål eller nåt liknande ? Tacksam för svar Livet börjar vid 200 | |
|
På min va det borrat hål i grillen för ögonlocken... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Jag limmade dit mina. Höll bra hela sommaren men nu i vinter har de börjat släppa. Men skruva är nog att föredra ändå. Svårare att sno då med. |
|
|
Ok, vet ni nått företag som har schysst passform på ögonlocken då ? för efter vad jag hört så kan tydligen passformen variera väldigt mycket mellan olika tillverkare Livet börjar vid 200 |
|
|
jag köpte från NFS och vart jävligt nöjd skruvade fast dom och tur var väl det för kvällen efter försökte nån sno ögonlocken Länk |
|
|
Jasså? det var som fan... men om man nu skruvar nu då, kan man få det å se snyggt ut fortfarande då ? för man vill ju inte att det ska synas några skruvskallar å grejer.. Livet börjar vid 200 |
|
|
Du skruvar ju dom uppifrån så skruvarna syns bara när huven är uppfälld... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Vart kan man köpa ögonlock till rimliga priser? |
|
|
Jag köpte mina på bildelsimporten. Kanon bra pass form.Fick ge 650kr.... Svempa |
|
|
Tack. |
|
|
Ojdå, det skulle man ha vetat om..köpte mina på carfashion för 830:- Livet börjar vid 200 |
|
|
Är det någon skilnad på utformningen vare sig om man köper dom genom Dalhems, bidelsimporten, carfashion mf. |
|
|
Ja passformen kan tydligen variera ganska kraftigt,,jag köpte min på carfashion, dom har jävligt bra passform sen var det nån här ovan som hade köpt sina på bildelsimporten å åxå var nöjd.. Livet börjar vid 200 |
|
|
Vad är det för ögonlock ni köper för såna priser?! 800:- för ögonlock. Gav 235:- för mina på nfs i somras. |
|
|
Voyce Var det sådana man klipper ut ur en tidning eller? Det måste ju varit något fel eller konstigt med dom..... Svempa |
|
|
Fredrik: Nej inget fel alls. Passformen var perfekt. Man fick lacka dem själv, men det fick kanske ni också. Kan lägga upp en bild sen så får du se att de ser bra ut. |
|
| Voice: Vart var det du köppte dom? Vart ligger det?? har dom någon hemsida till nfs? | |
|
Jag köpte dem på nfs i somras. Deras hemsida är www.nfs.nu Det trista är att de inte längre säljer dem så billigt. Nu kostar de 630:- vilket jag tycker är lite lustigt då jag fick mina så billigt. |
|
|
Jag köpte också för 235. likadana som alla andra. inget fel på dem heller.. men de har utgått ur sortimentet nu.. Länk |
|
| Japp, tur man hann fynda =) | |
|
Nån som vet om/var man kan få tag i installationanvisnigar till ögonlocken på något annat språk än tyska ? eller står det inget viktigt kankse ? Livet börjar vid 200 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.