|
|
|
|---|---|
|
Har funderingar på att köpa 17 tums M5 kopior hos NFS,,,,någon som gjort detta?,,,Kvalite på kopiorna?,,,,vågar man,,eller ska man satsa på begagnade orginal? | |
|
Det finns flera M-kopior, M-Line hos Sv Gummihuset samt hos Abozzo.se där finns också en M kopia, den senare stämmer mer med orginal då den är mörkare. Jag tror vår "Guru Hasso " kör med den senare. Se länkar nedan. Länk Länk Jag själv funderar till våren på Abozzos M-kopia, 18", det enda rätta på en E-39:a. NoFear |
|
|
Personligen skulle jag aldrig köpa en kopia... för det är ju en kopia... och man får i stort sett alltid vad man betalar för... _____ |
|
|
Självklart skall man köpa orginal, M5:s 18 tum ca 21 000:- ev. ngn rabatt pluss däck motsvarande ca 15-16 000:- närmare 40 000 för full uppsättning enl BMW själva. Visst skall man köpa orginal ;-)) men det finns ju folk som inte köper orginal, av olika skäl.......... utan att därför ge avkall på kvalitén. Lycka till "botte63" med det Du nu väljer. NoFear |
|
|
Tack för den infon,,,, Köper nog begagnade orginal trots allt,,, Var ett tag sen jag var ute på på nätet,,,stök med ADSL,,, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.