|
|
|
|---|---|
sudden |
Är det någon som vet hur många 325ix -86 -87 det finns i sverige |
| 86 finns inga om det inte är import! Då 325 började säljas 87 här i Sverige. | |
|
Enligt Länk Så finns det bara en 87a..verkar skummt.. Länk |
|
|
En 87:a ? Jag får det till: -86 2st -87 13 st -88 6 st -89 5 st -90 5 st Dock så säger dom ju att registret inte är komplett. Min bil finns ju inte med t.ex ,importerad -93 //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
|
OKej. sidan kanske är litta konstig.. även 13 st låter VÄLDIGT lite.. Länk |
|
|
Ja,för en timme sen fanns inte min bil med ,men nu gör den det. //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
sudden |
det kan ju vara roligt att veta hur många det finns bara.Jörgen vad står ixt för. |
|
t=touring eller? Turbo kanske ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Rätt gissat ,Touring,fast turbo hade ju också varit trevligt,iXTT =) 325 iX - "weather or not" |
|
|
Här har vi en :) Min är svensksåld 1987 __ Länk |
|
|
wolw Har du fått ordning på fördelningslådan? 325 iX - "weather or not" |
|
|
jörgen: Den ligger i bagageutrymmet och väntar på montering :) Har tid på verkstad nästa fredag och då ska den på + en del annat som ska göras innan bilen blir OK. __ Länk |
|
|
Liten fråga wolv... Vad har man en fördelningslåda till? Lätta inte på högerfoten! |
|
|
*Bumse*, Svarar även fast frågan inte var riktad till mig. Fördelningslådan fördelar kraften mellan fram-och bakaxeln(37/63 om jag ej minns fel) på de fyrhjulsdrivna iX-bilarna. En bakhjulsdriven BMW har ingen fördelningslåda. P.S. Är du medveten om vad "Bumsen" betyder på tyska? :P D.S. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Kunde inte sagt det bättre själv :) __ Länk |
|
|
nofx16: Okej, men sätter man dit den istället för något annan låda på en iX eller? Eller är det just den lådan som fördelar kraften original? Skolkade nog på den lektionen tyvärr... ;) Lätta inte på högerfoten! |
|
|
*Bumse* Det är den lådan som fördelar kraften i originalbilarna också. Dock behövde min bytas efter en dust i ASB:s bromsprovare. :( __ Länk |
|
|
haha.. kn*lla Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.