|
|
|
|---|---|
E30poppe |
Hello... Jo de e så här att min 318iT Har börjat vråla i från bakvagnen... Men bara när ja rullar me bilen ej vid gas på drag... Desto högre hastigheten är desto mer skriker den.... Ja vet att bakvagnsbussningarna är i uselt skick, kan de vara möjligt att dom gör så att de låter på nå vis??? För om de vore fel på "klumpen" borde de höras vid gas på drag tycker ja... Ljudet låter nånting i stil me en strypt apa lr nå.... Tack på för hand... =) //Poppe... |
|
Poppe, nä bakvagnsbussningarna (silentblocken) kan inte föra oväsen, däremot har även jag ett vinande i klumpen hörs vid något motorbroms.Det blev ingen skillnad att byta olja o jag bryr mig inte om det längre,jag tror att var o varannan viner lite.Lite kuriosa jag har bara hört detta från 3ser . Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
E30poppe |
trucker: Den viner inte den riktigt skriker!!! Ja frågade på en verkstad, dom trodde att de var bakvagnsbussningarna för när man rullar så blev de nå på frestningar på bakvagnen så ljudet från bakaxeln kom upp i karossen... På nå vis... ?! =/ |
|
Poppe märkligt ljud det där o säkert jobbigt,jag har aldrig hört en skrikande gummibussning möjligen gnisslande o knekande.Men din SKRIKER alltså hela tiden vid rull?.Hjullager,bromsar,avgas , odyl ,drivaxlar, har du kollat så att det inte tar i någonting. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
E30poppe |
Jo men allt verkar vara i sin ordning... Japp den skriker hela tiden vid rull... Det e riktigt irriterande... =/ Ska kolla upp det nu i veckan... Men tack för tipsen iaf... MvH ///Poppe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.