|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara berätta en "Rolig"grej.Innan jag köpte stereo prylarna skulle jag installera det lite snabbt och lysna på hur det lät. Sagt och gjort åkte vi ner till mitt garage och började koppla. Jag hade inte några bra sladdar till jord och ström så det fick bli samma färg på dem. Killen står bakom mig när jag säger högt för mig själv:Det här är jord det här är jord typ 4 gånger och kopplar in det på strömmen. Pang sa det och det började ryka om steget. Ni skulle ha sett killens min,det såg ut som han fått en järnbalk på tvären i arslet =). Bara å plocka fram plånboken och betala då såg han lite gladare ut=) | |
Hardbaronen |
känner igen det där....har hänt ngn gång när man e stressad=) |
|
ni vet väl va dem säger: "friskt kopplat, hälften brunnet" :-) |
|
|
Inte kul =/ Jobbar som installatör av handsfree/komradio/ambulansutrustning mm, gör som tur är inte sånt så värst ofta =) Fans dock en firma som installerade fordonsdatorer åt brandkåren i en ort inte långt från mig. Råkade korsa plus och minus, *FOFF*. Brandkåren i den orten anlitar oss numera =) Trevlig helg! ......... Länk |
|
Hardbaronen |
jobbade som lastbilsmekaniker innan,där var det en mekaniker som kortslöt en styrbox.......30000 kostade den....verkmästaren lite lagom glad på han=)... |
|
Jobbade som installatör på sveriges television, råkade korsa plus och minus i ett kontrollbord 15min innan lilla sportspegeln.... Kände mig som pryoeleven i tv reklamen. Automat är bekvämt |
|
| Kul att se att jag inte är den enda som klantar sig =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.