|
|
|
|---|---|
|
Länk Ser helt förstörd ut... -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk | |
Lasseman3 |
Oj oj oj...hoppas att den endast är Photoshopstylad... |
| den är väl fiin? | |
|
Ehm nej ? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Är det en m5a då? Den har väl inte rätt lås på skuffen iaf? | |
| Är inte det där oljeshejkens bil....Han från Bahrein......har jag fel.... | |
|
bakifrån sett så är det bara en annan skuff på den, tycker att den ser ok ut. Har du inga bilder framifrån? |
|
|
bakifrån sett så är det bara en annan skuff på den, tycker att den ser ok ut. Har du inga bilder framifrån? |
|
|
MB gjorde så med en del bilar... det är inte jätte snyggt direkt... Dinan är ju en BMW förädlare... sen en BMW är det nog... så det är säkert en M5:a _____ |
|
|
Tror den här typen av baklucka med nersänkt vinge var ganska poppis i slutet på 80- ,början på 90 talet. Mest såg man det på MB´s men en och annan 7-serie har jag sett med det. Det är bara bakluckan som byttes mot en sån där ful sak. Hoppas folk sparade de gamla luckorna och bytte tillbaka när de tröttnat..... |
|
|
bmw_m6: Du vill inte modifiera touringen lite i den stilen kanske? //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: öööhhh... nej tack... den är bra som den är! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Tur det!!!! //Schnitzer |
|
|
Hade varit snyggare utan emblemen |
|
|
Jag var och kollade på en MB som hade en sådan lucka en gång... men fy f** vad ful den var.... _____ |
|
| *snyft* den ser ut som min, fast jag har inga emblem eller nedsänkt backlucka... men samma svarta fula färg och hemskt tonade baklysen :( | |
|
Det är inget för de som vill pressa ner en barnvagn.... spar till en.... Länk |
|
| ni vet väl att samma bild finns i galleriet under "Varför måste dom? - Smaklöst"? där ligger den ju bra.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.