|
|
|
|---|---|
|
För ett tag sedan fanns det någon här på forumet som gjorde flänsplattor till m30 motorn både i rad och separata hör gärna av er om ni läser dettamvh lappen | |
|
Kan ha varit jag? En hel rad i 10mm betingar ett pris på 400 och 6 separata 500 Såg att du kör fjärr, vilket bolag? Jag kör för schenker med bas i linköping men passerar aldrig jönköping men kanske kan slänga med dom med nån gubbe som ska ditåt. /Per |
|
|
Du har inte plattor till M50? |
|
|
Hej....... Jag har mycket fina plattor till M30....... Separata........ 400:- för sex stycken... Har till M50 också...... 3+3 400:- För de två....... Har även till diverse aggregat, andra toppar osv.............. Mycket fina flänsar...... Har spridare till bra priser också. Hör av dig så skickar jag..... //Jesper...... |
|
|
tjena jevlar får inte tag i dig via mailen men ring mig på måndag kan vi fixa detta mvh lappen 0703706376 |
|
|
Hallå igen........... Du kan ringa om du är intresserad kom jag på... M30 och M50 070/7534193 //Jesper |
|
matte22k |
någon som kan göra en flänsplatta till min M42 motor? kostar? |
|
har du packning så scannar jag in den o skär ut för 400:- /Per |
|
matte22k |
jevlar: låter mycket intressant, vart bor du? |
|
Mitt i linköping. Kör en del på schenker så jag brukar kunna skicka o hämta grejer lite överallt. /Per |
|
matte22k |
jevlar: hur kommer man i kontakt med dig?? |
|
jag har mail och icq listat i profilen, telnummer blir steg 2. /Per |
|
BIMMER |
jevlar , va har du för "recept" på din tic motor...har du den på nån sida lr? |
|
ta en gammal 325 som du fått billigt, gå till skroten och hämta en ic, turbo o apcsystem från en 9000. ta med lite slangar o rör när du åker förbi den lokala lastbilsskroten. Köp större spridare av en volvotrimmare. Mecka ihop allting bara för o se om du får fart på det. Få fart på det och rasa kopplingen efter några timmar. Köp ny koppling och åk ut o spinn bara för att inse att det är höst och mörkt redan. Ställ ner bilen och bygg nytt tänd o insprutningssystem. Några oerhört snygga bilder på mitt ännu prydligare motorrum finns här: www.geocities.com/jevlar /Per |
|
|
vad är en flänsplatta för nått? jag sitter och pluggar på om turbokonvertering så att man kanske skulle kunna göra en själv nån gång och det snackas om flänsar hela tiden. vadå för flänsar? |
|
|
plåten som man sätter mot topp eller turbo och svetsar sina rör emot. /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.