|
|
|
|---|---|
|
Finns det några ex. i sverige?? Kostar säker massor men ett cirkus pris... Länk Länk Länk Blev såååå sugen på den! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk | |
|
FEL RUBRIK! ska vara: Alpina B12 5,7 Hur vanlig?? Sorry! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Jag har sett 2ex. här i Sverige, en förförra året på Djurgården och en förra året i Borås, riktigt läckra! Mvh/ Micke t |
|
|
Då finns dt ju en chans att kunna se en innan man bestämmer sig för att jaga rätt på ett ex... -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
Bavaria |
Sett en i sthlm, lätt att bli kär i den ;).Ska köpas,har sett många fina i tyskland...mums.. |
|
B12 5,7 Coupe är mycket ovanliga. Att få tag på ett riktigt fint exemplar är inte lätt. Det har bara gjorts 57 st om jag inte minns fel. |
|
|
57 st. Låter svårt att få tag på en fin.... om man får tag på nån över huvud taget...??? -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Vad är det för prestanda på en sån maskin?? Skulle va intressant. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Toppfart 300+ !! Länk |
|
|
Jag måsta bara leta lite: Länk Länk Länk En sån skaulle jag vilja ha. och då ljuger jag inte heller. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
| Det var inte nådigt prisspann på de bilarna 69k EUR!!! | |
| Den sista är verkligen helt otroligt fin. Om bilderna talar sanning så hittar man nog inte så mycket finare bilar än så. | |
|
22000 Euro + moms är nästan skamligt billigt, tänk om bilen är fin och firman bara inte vet att värdera bilen ordentligt! Nåja, sådan tur har man nästa aldrig. Att motorn är bytt vid 7700 mil ger mig kalla kårar, bilen kanske är toksmälld och krokig som en banan. Jag menar, skulle en Alpina motor bara rasa och kräva byte efter 7700 mil? Förvånande är att samma firma vill ha 41.000 Euro för en B12 av samma årsmodell med bara ett par tusen mil mindre på mätaren. 20000 Euro i skillnad kanske kan ge en viss bild av hur fräsch den för 21 k Euro eg. är? Grymma bilar är de i alla fall allihop! //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.