|
|
|
|---|---|
|
Tänkte köpa en 3-serie till brosan för en 20 000 - 30 000:-. Vad rekommenderas? Jag undrar då jag har noll koll på 3-serien. Jag premierar nyare modell med större motor än en äldre med svagare motor och massa "lull lull" typ AC/Klima, skinn osv. Hellre aut än manuell :) | |
|
en långmilare e36 318 320 kan du kanske få för 30.. jag skulle nog satsa på den karossen e30 karossen ser välldigt o mordern ut... (om du skall köpa 3 serien.. annars en 525 520 typ 90-91 kan du nog få som är ganska fin för 30... |
|
|
Det roligaste man kan köpa för de pengarna lär väl vara en 325:a E30. Det bör gå och hitta en fin med M-paket för dem pengarna som du har tänk lägga ner. /T.P. |
|
| Dig skulle man ha som bror..... | |
|
745an: Schysst av dig att köpa en BMW till brorsan! :) Blir det hans första bil? Har fått lite koll på E30 på sistone och håller med T.P. om att 325:an verkar vara roligaste 3-serien i den prisklassen. Kanske en IX som jag skaffat? Extremt kul på vintern! __ Länk |
|
|
Det är inte hans första bil men hans första RIKTIGA bil. Brosan är helt hopplös med pengar så man får ju ställa upp lite. Om han sköter sig med den kommande beemern så kan ha få bli "fodervärd" åt mina andra bilar. Min första tanke var att kanske köpa en Volvo eller liknande men för de summorna får man oftast en bil som är i Twilight zone map på slitage (byta slitdelar typ avgassystem, kamremmar, bromsskivor framvagn osv). Jag inbillar mig att en beemer har passerat den zonen eller har en bit kvar. Plus att en beemer kan stilla hans hormoner delvis till skillnad mot andra märken. :) |
|
|
Den här kan vara värd att titta närmare på: Länk /T.P. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.