|
|
|
|---|---|
RoKKa |
Läste att man skulle kunna kolla vilken sensor som var trasig om man bromsade höll in asc knappen och vred tändningen till läge två.Asc knappen skulle då blinka en gång för högerfram osv.Den blinkar dock ingenting!Ingen blinkning inget fel ,men det är det.Läste också att man kunde få fram felkoder på färddatorn om man har tändningen i läge tre och trycker gasen i bottnen och släpper den helt fem ggr.Någon som provat detta? |
|
Det där var förstgången jag har hört ang. ASC! Det där att man kan avläsa koder har jag med hört talas om men vet ej om det är sant! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
Svärd |
Hur många lägen har du i ditt tändningslås?? Jag är nästan säker på att min startar när jag vrider till läge 2 och innan dess finns bara läge ett och av. //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! |
|
Svärd: man kan väl säga att ma har 3 lägen! 1 är väl radioläge 2 då lyser väl alla kontrollampor och 3 startar den väl men går ju tillbaka till 2 direkt efter start! Har jag fel?? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| Svärd:..........har du ngn bild på dina "angel eyes"?.....vet att den frågan inte har ngt med asc:n att göra........*s* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.