|
|
|
|---|---|
angelo |
Finns någon som kan rekommandera en bra verkstad i Göteborg (eller i närheten) som kan BMW? Finns någon alternativ till de dyra, arroganta gubbarna på BMW Göteborg? |
|
Jag brukar lämna in bilen på Wölkes (Länk som är fullt auktoriserade för BMW. Jag är helt nöjd med de jobb de har gjort och de brukar ställa upp när något krånglar. Vill du ha billiga reparationer så kan jag rekommendera Roberts Bilservice i Askim. Han är visserligen inte auktoriserad för BMW, men när jag har haft tidigare bilar inlämnade där så har han alltid gjort bra jobb och han ligger en bra bit under de flesta andra i pris. Ett annan verkstad jag hört talas om och som lär vara bra, iallafall när det gäller service är Göteborgs Bilservice i Partille. |
|
| Använd sök funktionen bmw + service har varit uppe ganska många gånger och det finns alternativ både i partille och frölunda som kan sina grejer. | |
|
smaken är ju som baken var man vill lämna in bilen men av egen erfarenhet så skulle jag aldrig lämna in på wölkes efter det bemötandet jag har fått där (dum nog att fråga flera gånger). Dessutom har BMW desutom varit klart billigare angående de problem jag har haft! Kanske beror bemötandet o priset pga min "skrotbil" ? |
|
|
Jag tycker att BMW i Mölndal är helt okey... dom har alltid varit trevliga mot mig och på en del grejer så är dom helt klart billigare än Wölkes. _____ |
|
EJDERN |
bayrische bil NYBLIVEN BMW ÄGARE |
| Bayerische bilservice... vid partihallarna..... Mkt bra firma... använder bmw original prylar ,,..... utför service till halva priset och halva väntetiden ... mot Wölkes och BMW_ group... | |
| Asplunds I Borås | |
|
Bavaria HB Västra Frölunda |
|
|
BMW I Allinsås Tog 1/2 priset för en uppkoppling till Datan,och behövde bara 1/2 tiden(30)min på sig vid felsökning mot Bmw Wölkers i Göteborg mvh Håkan i Gbg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.