|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag vet att Gustav har postat någon bild här ifrån... en jag postar hela länken.... Länk _____ | |
|
det är så man ryser i hela kroppen, m3 är helt wunderbar snygg helt enkelt. De övriga bilarna är ju inte helt fel de heller:-)) |
|
|
Personligen tyckte jag att M3:an var riktigt ful! Ögonlock, E36 speglar och dörrarna...... Mvh Abbe Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Snacka om att leka i sandlådan :)) och jag som nöja mig med en E.type och en Aston DB7 :DDD MVH Hasso Länk |
|
Jag är ju jäkligt svag för Lambos alltså.. det är drömmen.... _____ |
|
|
Det rullar en likadan Lambo i Gävle, motor ljudet ger en gås hud. Mvh Abbe Länk |
|
|
Ja... dom är helt grymma... men jag skulle vilja ha en Contuch 5000Q.... så nice!!!! _____ |
|
|
Andra bilen fån top. Det stå fel i texten. Det är inte M Coupe från Hamman. Jag tycker inte alls att spoilers ser hamann ut dessutom så ser jag en ACShnitser logga på huven. För att inte nämna att det är en Z3 Roadster och inte Coupe. ..annars: grymma träffar grabarna i Bahrain har.... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Grabbarna i klänning verkar ha för mycket pengar...... | |
|
Man skulle väl kunna säga det.... _____ |
|
|
Håller med Abbe, M3 var apful.....Porschen var nog läckrast av alla :) Lambos har man ju sett ett antal i Italien.....mastiga vagnar! Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Man kan dock inte låta bli och undra hur länge de får ha bilen i fred (trots att det är i Bahrain). :) |
|
| lamborghinis går bort. färgen + ögonlocken på m3 går också bort. porschen var vassast... i dubbel bemärkelse vad det verkar? :) | |
|
De rullar en exakt likadan diablo se-30 här i gällivare! m3:an tyckte jag inte riktigt om...dom dära lambo dörrarna var ju de fulaste |
|
| håller me,M3:an va inte så fin...usch för ögonlocken på den!!! | |
-BeeMWe- |
Jäkla coola killar, coolhetsfaktorn skönk med 90 % när de hade turbanen på sig i bilen. Länk |
|
Z3 c 4 ever: Tror inte det är en BMW, ser mer ut som en riskockare (Honda 2000) eller? Det finns inga problem, bara ännu ej funna lösningar! Nisse |
|
|
Bra svenska, riskokare skall det vara ocj inget annat. Det finns inga problem, bara ännu ej funna lösningar! Nisse |
|
|
Arafat i en lambo!! INte ofta man ser det ;) M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Även om jag i grund och botten är porsche-fantast så tycker jag att vipern där är djävligt läcker alltså! bmw m3 hör inte riktigt hemma i det där gänget tycker jag.. |
|
|
Den andra bilen (efter de tre bilderna på M3:an) är en Honda S2000... Sen kan man säga vad man vill om färgen på Lambon... jag skulle ha tagit den i alla fall. _____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.