|
|
|
|---|---|
| Har en M3 -96. Vad kostar ett facelift till 97ans grill och blinkers kostar inklusive montering av bmw? ska även byta ut ratten mot 97ans 3 ekrade! kostnad sammanlagt av BMW på ett ungefär? | |
|
Har inte 96an face-lift grillen? /Johan [CUL8ER] |
|
| nja inte vad jag har fått höra! tror den kom först 96b | |
|
Ok. Jag trodde den kom med "uppdateringen" av M3an 96 men du har säkert rätt... Det lär inte vara så dyrt att byta iaf. /Johan [CUL8ER] |
|
|
Va inne och kollade på din bil nu. Fan va fin den är :) Du har rätt, den har inte face-liften. Grillen kostar nog inte så mycke att fixa till men blinkersen kan nog bli dyrare eftersom du måste byta skärmar eller fixa nya hål... :( /Johan [CUL8ER] |
|
|
man tackar!=) får den först på fredag, är ganska otålig... Får väl kila ner till BMW imrnn och få ett prisförslag på det hela. |
|
|
winck: Ja jag förstår att du är otålig :) Hade jag också varit. Det ÄR jobbigt att vänta på en bil... Fick vänta på Minin i 10 veckor... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Vad jag vet så ska det va samma hål i skärmarna vare sig man har dom nya eller gammla! Jag har för mig att den nya ratten kostar 5-6000, men man måste byta airbag enhet som går lös på 10-12 000. Länk |
|
|
Fel, fel å fel av mig! Det är ju inte samma storlek på skärm blinkerserna. dom gammla blinkersen har mindre hål en dom nya Länk |
|
Dani |
Man behöver inte byte ngn enhet för airbagen..det går att bara byta ratt med airbag. |
|
*Dani* Airbag inheten är med andra ord ett airbags paket eller airbag. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.