|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en 518 -90 med 16800 på mätarn. SoV, sv.såld, lucka, CD, lmfälg. Vad tror ni om en så'n åt grabben? Är det värt att dra från Stockholm och titta på den? ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! | |
|
sorry; priset är 28.000:- och länken: Länk ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den ser ju fin ut på bilderna och prisnivån är väl inte så mycket att orda om.Inte fel alls åt grabben, men din 520 får du nog inte ha ifred så länge sen :)) MVH Hasso Länk |
|
Kan vara ett bra köp utan att veta dess mera,se till hur som helst att kamremmen m. tillb. är bytt innan ev. köp. Kolla oxå kamaxelns skick.. Är en bil som går billigt och med bra känsla men just kamremmen är ett problemområde just för denna modell..Skall visst bytas var 4000:de mil. Säkerligen oxå prutbar 3-4 tusen?. Mvh Janne. |
|
|
Hasso: det är för att få ha mina i fred vi tittar på nåt åt honom ;-) ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Hej Lasse! Den är säkert bra, men om du vill slippa åka långt och dessutom se en fin bil, så kan jag rekommendera denna: Länk Jag har sett den här i stan (99% säker på att det var den) och tycker den ser mycket bra ut. Dessutom verkar ju motorn vara nyrenoverad, vilket ju alltid är ett stort plus. Annars har jag en 525:a E34 till salu för ett bra pris, men det kanske är en 518 som gäller? |
|
| VillaRosa, gissar på att det blir du som får åka fyrcylindrigt ; ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.