|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Hejsan! Undrar vad det är för artikelnummer på den ena produkten som"robgus"(Bilvårdstips) använder sig av vid rengöring/behandlingen av läderinredningen. Har för mig att ngn har frågat detta förut, men har ej hittat något via sökfunktionen. Denna produkt handlar det om. Leder Reinigungsschaum: art. nr ?? Denna har jag införskaffat: Lederpflege-mittel 250ml: 81 22 9 400 901 Fick fel produkt nämligen, klantigt av dem! Inte kan det vara ngn fara att behandla lädret med "Lederpflege-mittel" utan att använda sig av rengöringsmedlet först? Rengjorde förstås lädret efter bästa förmåga, men som sag tinte med avsedd produkt. Tacksam för svar. Mvh. Thomas |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Artikelnumret för Lederfpflege motsvara Läderengörningsmedel i BMW lista så det kanske är fel i den då?? Läderlotion har ett artnummer 83 12 0 140 448 så de kanske har märkt grejorna fel. Men på orginal rengörningsskum står det 83 12 9 407 907 den flaskan jag håller i handen, som tyvärr är nästan fyll men gasen har läckt ut. (leder-Reinigungs-schaum) MVH Hasso Länk |
| Vad kostade de båda burkarna? | |
Gemini__ |
mm, när jag kikar närmare på kvittot ser jag att där står "lädertvätt". Kikade bakpå Lederpflege-flaskan, där man kan läsa att "83 12 9 407 907" är lämpligt att använda innan man applicerar medlet. Misstänkte att det kunde vara Leder-Reinigungsschaum, vilket du "hasso" bekräftade. Tackar... jonasjonas: Kan bara svara på vad Lederpflege-mittelflarran kostar, den kostade så mycket som 58kr. Mvh: Thomas |
Gemini__ |
jonasjonas sorry, blev fel. Lägg på momsen på beloppet så blir det rätt =) |
|
Hasso. Min gas var också slut, jag reklamerade den till min åf och fick en ny. |
|
|
Gemini__, Okej, tack :) /J |
|
|
Har hört från den undre världen att gasen i BMW´s rengöringsprodukter används som droger av vissa. ;) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Player:Jepp stämmer, jag tillhör numera den undre världen, pga sällsynt skumm lågmilad -96a MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.