AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
635

Art. nr på läderrengöringsprodukt`?

Gemini__
Hejsan!

Undrar vad det är för artikelnummer på den ena produkten som"robgus"(Bilvårdstips) använder sig av vid rengöring/behandlingen av läderinredningen. Har för mig att ngn har frågat detta förut, men har ej hittat något via sökfunktionen.

Denna produkt handlar det om.

Leder Reinigungsschaum: art. nr ??

Denna har jag införskaffat: Lederpflege-mittel 250ml: 81 22 9 400 901

Fick fel produkt nämligen, klantigt av dem!

Inte kan det vara ngn fara att behandla lädret med "Lederpflege-mittel" utan att använda sig av rengöringsmedlet först? Rengjorde förstås lädret efter bästa förmåga, men som sag tinte med avsedd produkt.

Tacksam för svar.

Mvh.
Thomas
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Artikelnumret för Lederfpflege motsvara Läderengörningsmedel i BMW lista så det kanske är fel i den då??
Läderlotion har ett artnummer 83 12 0 140 448 så de kanske har märkt grejorna fel.
Men på orginal rengörningsskum står det 83 12 9 407 907 den flaskan jag håller i handen, som tyvärr är nästan fyll men gasen har läckt ut. (leder-Reinigungs-schaum)

MVH
Hasso
Länk

jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Vad kostade de båda burkarna?
Gemini__
mm, när jag kikar närmare på kvittot ser jag att där står "lädertvätt". Kikade bakpå Lederpflege-flaskan, där man kan läsa att "83 12 9 407 907" är lämpligt att använda innan man applicerar medlet. Misstänkte att det kunde vara Leder-Reinigungsschaum, vilket du "hasso" bekräftade. Tackar...

jonasjonas:

Kan bara svara på vad Lederpflege-mittelflarran kostar, den kostade så mycket som 58kr.

Mvh:
Thomas
Gemini__
jonasjonas
sorry, blev fel. Lägg på momsen på beloppet så blir det rätt =)
Hasso.
Min gas var också slut, jag reklamerade den till min åf och fick en ny.
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Gemini__,

Okej, tack :)

/J
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Har hört från den undre världen att gasen i BMW´s rengöringsprodukter används som droger av vissa.

;)
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Player:Jepp stämmer, jag tillhör numera den undre världen, pga sällsynt skumm lågmilad -96a

MVH
Hasso
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.