|
|
|
|---|---|
|
tja jag vill ha tag i nya ventilstyrningar till en M30 topp för motornord har sluta sålt orginal styrnigarna och jag vet inte nå annat företag som säljer såna jag har svar fort Mvh niclas löfmark icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) | |
|
BMW? Kolla med BMW brukar vara förvånande billigt...har hänt ett antal ggr för mig att det varit billigare på BMW än pirat. /Otto Hellre arsenik i frukostfilen, än en SAAB-låda i bilen!! |
|
|
oki ska göra det icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
KongANders |
ventil styringene i min alpina b9 topp var slitte, så jeg tenkte å bytte de, men etter en liten prat med et trimme firma her i norge så bestemte vi oss for å sette inn "K-line" istede som vistnok skulle være bedre en orginale styringer, å de ble meget tighte og fine :) |
|
jo nu har jag fixat nya styrningar det var en kille som kände en kille som visste om ett företag som hade såna delar inne icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
Vad blev det för styrningar? Hur mycket glapp var det i dina gamla styrningar? hur bra blev det efteråt? MVH Otto |
|
| Enligt uppgift så kan man inte köpa nya styrningar av bmw, utan man brotchar upp dom som sitter i med första överdimension 0,1mm | |
|
jo men jag fick ta i trw styrningar från usa ocg dom glappar inte nåt dom andra glappa ganska mycket har inte nån indikatorklocka för att mäta det jo jag vet bmw gör dom inte nå mer men jag fick betala 500kr mer för dom här en för bmw orginal icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.