|
|
|
|---|---|
| tjena alla glada.ja har precis fått hem ett bud på min bil en m3a -96 med det mesta i utrustnings väg,11k mil fullservad.budet va 150k:- låter dåligt tycker ja vad säger ni,180k:- låter mer normalt tycker jag vad ska man säga less less less.försäkrings premie vill dom ha men när man blir påkörd (ej mitt fel) så e man bra lurad. | |
| Tycker det låter lite billigt ja. Stå på dig så kommer dom nog att ge med sig. Anlita någon utomstånde till att värdera bilen. Lycka till. | |
|
Generellt skall man se försäkringsbolagens första bud som en förhandlingsutgång! Stå på dig! Mvh |
|
| Ja, Men försäkringsbolag betalar nästan aldrig ut vad saker är värda. Min kompis köpte en sprillans ny vespa (Yamaha aerox) Den blev påkörd samma dan som han köpte den, på deras infart... Han fick 11´000kr.... Det var en rejäl prissänkning. Gick ner 10´000kr på 4 timmar..... | |
|
Jag smällde min Aerox får ett par årsen och då va den 3-4 månader gammal jag fick en helt ny på försäkringen! Men hadde jag valt att ta ut pengar så skulle jag ha fått 30% mindre en ny pris (22 900) Länk |
|
|
Tjenare. Du ska absolut inte acceptera 150'. Vet en kille som fick ~140' för sin M3 -93 nyligen. Ett "normalt" bud borde iaf liger runt 170'. Vilket försäkringsbolag har du? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
jo jag har gamla kära LF som tycker om att få betalt men sen e de en annan femma |
|
|
189 000 :- för en 96 cab med 6 vxl 12 000mil Tycker nog 180 000:- e lite i överkant ;)) Men jag håller med jag fick oxo ett skambud på min!!!!!!!!1 Stjärnan under huven... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.