|
|
|
|---|---|
|
Viste Ni att vita och gula bilar löper mindre risk att bli påkörda av andra bilar i trafiken, enligt en spansk undersökning. Statistiken säger att sannolikheten är 4 % mindre att en ljus bil blir "passivt inblandad "i en trafikolycka, alltså att man blir påkörd utan att det är ens eget fel. Förklaringen är att ljusa bilar syns bättre på vägen, speciellt i dåligt väder. Apropå tidigare inlägg om vita BMW. NoFear | |
| Jo,kan tänka mig att de är så...men bmw är ju inte så snygga när dom är vita lr gula(M3 gul är rätt okej) och därmed finns de inte så många av den färgen i bmw | |
|
Ja inte om bilarna körs i norrland iaf. Dom synns inte mot snökarmarna. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Oj - jag ska nog ställa av min på våren och sommaren. Den är grön! Ojojoj! Mvh /NP |
|
|
"men bmw är ju inte så snygga när dom är vita lr gula" Tycker denna är hur snygg som helst! :) Länk *Best Man Wins* |
|
Dani |
vita BMW är ju hur schyssta som helst...Nya M5 o M3 i vitt..mmm... |
|
det stämmer inte riktigt...jag tryckte just till en vit Citroen... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Vad bra att veta.. :-) | |
|
tur man har en vit med lite mmmmm-ränder på då! ;-) kankske extra bra på banträffar? så ingen knycklar till en |
|
Perkka |
Finns en väldigt snygg Alpina B10 E39 i stan, som e gul.. Mkt fin färg.. Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Det är därför polisen ska byta till gul bakgrund.. _____ |
|
|
Va ere för fel på vitt?....Snyggt ju! E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
I Spanien finns inte lag på tända ljus på dagtid så visst syns ju gult bättre. Men här hemma i svedala kör ju alla (utom MB ägare) med halvljus eller dimljus och parkering på dagtid så därför syns vi nog bättre även med bil som är annan färg än gul. --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.