AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
437

540iA -97

Scheckheft
Hej, jag undrar vad ni tycker om följande annons:
Länk
Mil, skick, något att se upp med, någon som har hört talas om bilfirman?

Tacksam för svar

/Scheckheft
Länk
Verkar vara en cool bil...skulle den vara två månader nyare skulle det vara en 98:a....lite märkliga bilder på hjulen tycker jag...är det något strul där?

/Simon
Har sett annonser från den handlaren tidigare. Han hade bla en E46: för två år sedan som jag var intresserad av. Han verkar han fina bilar med mycket utrustning och rätt så bra priser.

/T.P.
pe
3.381
per_j82
525i -90
525i -93
528i Touring -98
M5 -03
Verkar fin!! Låter lite med bara 12000 mil på mätaren för att vara en 6 år gammal bil, men det kan säkert vara ärligt. Mycket utrustning var det på den! TV + Navi är ju en höjdare!
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Ser mycket fin ut på bilderna cool om man så vill som Simon säger.

MVH
Hasso
Länk

Scheckheft
Hej, tackar för svaren så här långt. Simon, kan du förklara lite närmare vad du menar hjulen? Fälgarna är BMW lättmetallfälgar Kryssekerfälg, split styling 5. Har sett de på flera Shadowline bilar (standard?). Firman har en hel del lyxbilar till salu. Bra priser. Har mailat firman. Väntar på svar. Tacksam för fler åsikter

/Scheckheft
Länk
Herr "Servicebok"...:-),

min erfarenhet när jag har surfat runt och tittat på bilar är att sådana närbilder brukar innebära att något är fel där. Dock behöver det inte vara så i detta fallet....hoppas det blev lite klarare......

Snygga fälgar är det iallafall. SCHiinnet var snyggt med, det enda jag reagerade på är att det var automat...men många vill ha det så det är ok såklart.

/Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.