|
|
|
|---|---|
|
Estorilblau M3 -96 ny direkt från bmw i tyskland -96, 5000 mil, Maxutrustad såsom tele osv, inte en repa, alltid stått i garage, ej vinterkörd, helt original förutom bmw motorsport dubbelvinge, 2 ägare (släkt med varandra) (40-50+) extrema pedanter! som ny invändigt och utvändigt! Aldrig varvad mer än 6000 enligt ägarna! 239000:- och på fredag så hämtar jag den!! Vad tycker ni som är erfarna BMW entusiaster?? | |
| Låter som en sån som jag skulle vilja snubbla på..... | |
|
Det låter som att du behöver varva ur den, se dock min kommentar om vanos du också frågat om ;) Övrigt, du har skaffat dig en kul bil, priset i övre delen på intervallet men den verkar välutrustad iallafall. |
|
| ja det kommer nog bli nödvändigt känns det som=) Men som sagt hellre lägger jag till några tusen och får en kanonbil! | |
|
Med det låga miltalet så kanske inte Vanosen har börjat trasslat än, något som är väldigt vanligt på just -96:an. Är den åtgärdad på garantin? Det ska helst sitta en Sachsvanos på den.....inte Rolls-Royce. |
|
|
Jag hade en -97:a med Rolls-Royce vanos som hade gått 10000 mil. Fanns inte tillstymmelse till tendens med problem med den vanosen. Se mina kommentarer om vanos i en annan tråd som varit uppe idag. |
|
|
Undantaget som bekräftar regeln? ;-) Jag har iofs läst att man ska byta några bultar på RR-vanosen, så blir den bra, men det där kan nog kallblåm3coupe bättre än mig. Att RR-vanosen har haft stora problem med tillförlitligheten är ingen nyhet....det är bara att söka, så kanske man finner svaret/en på problemen också. |
|
|
Låter ofantligt dyrt,även om den gått 5000 mil...Har sett fina -96 och -97:or för en bit under 200´... |
|
| ska det smaka....så kostar det :P | |
|
Ja,det är väl kanske bättre att lägga til lite när det gäller just en M-bil... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.