|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hur svårt är det att i sverige finna en B6 3,5 Alpina E30 motor, komplett och i bra skick? Priset på en sådan här ev motor? Hoppas på mer svar denna gång från någon insatt i ämnet! Mvh/Andreas 325 E30 | |
|
Du skriver ju exatkt samma fråga som iförra tråden.... Den finns fortfarande kvar ju... Ha tålamod det här är ingen "hjälp min BMW har gått sönder-internet support" |
|
|
Ett tips... testa fråga på trim forumet... |
|
|
Varför bryr du dig om det? Kan du inte svara på min fråga så svara inte alls, inte är du väl varken MR Forum eller Dr BMW själv? Lugna dig själv! /Andreas 325 E30 |
|
|
Svaret på frågan är - ja. Väldigt svårt att hitta. Det gör ju att det är väldigt svårt att nämna ett prisläge, men allt under 20.000 fär nog ses som ett rent fynd. Kiip Spiiding! |
|
|
Tack Spiidfriik! Efter vad jag hört så ligger svårigheten i att finna en komplett och bra motor..återstår att se vad den som söker finner..Har inte bråttom alls, och det är ju en bra fördel:-) /Andreas 325 E30 |
|
|
Kolla på galleriet, där finns en martin jarl som har släppt ner en b6 knota i en e30 touring. Det är väl för övrigt hans far som har hand om all alpina import i landet (jarls bilservice). han har garanterat svar på dina frågor och hans bil var ev, till salu när jag frågade honom sist. Lycka till. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.