|
|
|
|---|---|
|
Hur många följer med från fabrik? Har två st till min och ingen av dem passar i bakluckan. | |
| Skall vara 4st (tror jag), 2 st med ev. fjärrkontroll, 1 st verkstadsnyckel och 1 st reservnyckel i plast (för plånboken). Det var vad jag fick med min bil. | |
|
Jag har lika många som catzon. |
|
| Passar dina nycklar i övriga lås som tex. handskfack tändning och dörrar ? Om de gör det så har troligtvis låset i bak bara satts igen av smuts pga. att man endast har använt centrallåset vid öppning. En riktig överdos med WD40 / CRC 5-56 borde då råda bot. | |
|
Tusan. Båda två fungerar endast i tändning/dörrar. Vad kostar det att låta BMW göra en 'huvudnyckel'? |
|
| Har du en nyckel med fjärrkontroll i får du tyvärr räkna med ca 1200 :- | |
|
Nope. Vanilj nyckel är det. Fjärr står larmet för. Får väl ringa BMW i morgon då. |
|
|
köpte en reservnyckel till min, med fjärr ca 700:- utan fjärr ca 250:- (det blev en utan eftersom den bara ska ligga hemma utifall) |
|
Ro 316 X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line Amazon 122s -66 635csi -82/83 Alpina B9 Renault Master 1 -88 |
Göran, Hur fick du din fjärrnyckel så billigt? Jag har också fått prisuppgift på runt 1200 kr eftersom jag bara fick en enda nyckel med köpet. Jag köpte då en ekonomivariant som reserv. Har BMW olika priser? Rolf Black shining beauty |
|
ifs köpte jag som sagt ingen fjärrnyckel, men det var prisuppgiften jag fick av Bilhälsan (aukt BMW-verkstad) i Kiruna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.