|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
wendthan: Jag citerade vad som stod i annonsen på den andra svarta 91 850 som är till salu. och skulle nog hellre köpa den i så fall .16000 spänn är lite pengar i repkonto på den billigare 850 för 69. MVH Hasso Länk |
| 850i för 86t är såld i dec 02 | |
|
Problemet med denna bil är i mina ögon termostat bytet. Varför måste den bytas? blir den aldrig varm? eller kokar bilen? Om den kokar oj oj oj... |
|
|
Oftast är problemet att termostaten kärvar fast så att motorn aldrig kommer upp i arbetstempratur. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Då termostaten inte kostar några pengar att tala om så begriper jag inte varför säljaren inte byter den så den i övrigt felfria(?)motorn bevisligen fungerar som den ska. Mycket tveksam när säljare inte fixar de billiga felen utan säger att det är "bara" att byta den eller annan billig del. Kanske bara jag som är överdrivet försiktig,men att inte slänga en femhundring när man ska sälja en bil för +50´ känns enligt mig inte rätt. Väcker bara frågor om vad mer som döljs bakom det första felet. Henrik |
|
|
provkör å se ;) Kokar den så kokar den=) Länk |
|
|
Säljaren är väl kanske utfattig vid det här laget! BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.