|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Jeppe "Bentley Turbo R..." Det måste väl bero på att den där irriterande knölen man har i bakfickan av en överfull plånbok, vips fösvinner efter ett inköp av Bentleyn och man äntligen sitter bekvämt :-D |
|
|
Jag har ju förmånen att få köra bilen utan att betala en spänn, får tvärtom betalt för det! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jo, fattar väl det, ville bara skoja lite........ Funderade på vad "bekvämaste" igentligen var idag: Ibland är det bekvämtaste att när man liggger bakom en husvagn + 24 meter långtradare, låta dubbla turbo slunga förbi bilen på de där futtiga metrarna innan nästa kurva som man befann sig i en enorm slangbella.... Ibland är det att sitta utanför köpcentrat och lyssna till barnfamiljen som kastar upp dörrarna och gör några bugglor till i dörren på min gamla rosiga corolla, och tänka, tur att det var denna bilen.... Ibland är det att köra 25.000 mil med en 626a utan att behöva åka till verkstad, och förmodligen inte på nästa 25.000 mil heller... Eller att åka lungt, tyst, mjukt och skönt i 100 mil utan rast i 530an utan att bli det minsta trött... Var sak har sin tid.... |
|
FolkaaN |
lugnt nya 745:an Man ska ha BMW |
|
Min barndomskamrats sportstol i hans sportbil var riktit nice den också. Efter provkörningen kändes det också som om man hade bajsat på sig. Kamraten i fråga kanske vi ändå alla känner till, det var nämligen Häkkinens Mclaren F1 bil ja fick äran att provköra. Verkligen en fin upplevelse man inte kommer att glömma!! |
|
|
Beetle RSI, underbara stolar!! Mvh /Bruno Länk |
|
|
Baksätet i en Fiat 500 -66 :) //Marin |
|
|
vw phaeton -06 med mörkblå/ädelträ inredning delat baksäte grymt skön bil att åka i... mb s-klass vill dock pröva nya 7´an |
|
|
Citroen CX på första plats och på andra plats Citroen XM. //Daniel |
|
|
Maserati quattroporte -85 med creme färgat läder. MMMmm... Länk |
|
| jag gillar volvos stolar. 240, och v70 är riktigt sköna. materialet ska vara antingen tyg eller skinn. plysch är ett no no! mår illa bara jag tänker på det. i bmw gillar jag e30:s standardstolar och sportsätena i m5 e34 går ju inte heller av för hackor. | |
| Jag håller med toksmurfen! Citroën CX och XM är åkkomfort på hög nivå. | |
| glömde nämna inredning och övrig åkkomfort. då är bmw överlägsna om jag jämför med allt annat jag åkt i. | |
|
a8 04a |
|
lob |
Eftersom jag är lång åker jag oerhört bekvämt i min 530 E39 -02 med sportstolar tack vare det justerbara "lårstödet". 330:n -03 med standardstolar var jag tvungen att sälja. Fruktansvärda stolar ! Hårda, korta och dåliga justeringsmöjligheter. |
|
Renault 4L från 1968 med tältstolar. Mats BMW CS #5847 |
|
|
range rover sport supercharged! sköna sportstolar i skinn som håller fast i kurvorna och känslan av att köra en kryssningsmissil från andra våningen. "Vilken är din favorit-pedal?" |
|
| BMW 760 med ventilation i stolarna. | |
| Klart skönast är ju saab´s 9000 tygsäten... Aero sätena får man bara ont i ryggen av efter 10 mil. | |
| Volvo s60 med halvskinn grymt bra stolar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.