|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
T_J |
Jag satt som en kung i en A8 en sen höstkväll, den hade cremeläder klädda sportstolar, mkt mörk polerat ädelträ och en massa mysiga röda knappar som lyste, att sedan fjädringen var helt underbar och man fick en känsla av att sväva fram över ojämnheterna satte pricken över i. Någon som även bidrog till att höja förnöjelsen är dessa små dioder som sitter djupt in i backspegeln och lyser ned med ett svagt rött ske ner över mittkonsollen...mumma. Som klar 2`a kommer M5 E39, den har ingen konkurrent inom BMW, E38 känns mest bred och flatt, dock har jag inte åkt nya 7`an så den kanske har nått att sätta emot? |
|
Bentley Turbo R... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Min gamla amazon med helsoffa fram och rattautomat, perfekt för att ha sköna sexlekar i heta sommarkvällar. : 0 spar till en.... Länk |
|
| Önskar det vore en BMW, men faktum är att jag håller med en del andra här, S80 med skinnklädsel tar priset... | |
|
Merca 600 SEL, den jag syftar på var en -94 med allt tänkbart lullull och så sköööööna säten och materialval. Sen gick den ju rätt bra också... ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| Renault R30TS V6! | |
| Skoda 110r c -75 | |
sebbe_bmw |
Jag sitter bäst i BMWs sportstolar, sitter inte så bra i de vanliga BMWstolarna, även komfortstolar funkar=) Volvos stolar sitter man bra i men inte under längre period, lite väl mjuka.. Sebbe |
|
Tycker faktiskt min är jäkligt skön o så tycker jag om när det lyser rött lite varstanns. Vill åka A8. 9000 Aeros bakstolar är inte så tokiga för ett baksäte annars. En Porsche 911turbo jag satt i ngn gång var jäkligt sköna med. Vill ha stöd på sidorna. |
|
| audiär okej men tycker d e lite hårt, | |
betriebsanleitung1 |
Mercedes W108 |
|
I baksätet på MB 600 SEL. _____________________________________ Länk |
|
|
Provsatt en M5 -01 idag..svarta skinnsäten..riktigt sköna. ----- Länk |
|
|
En lada niva.. ehh.. nej. En audi A6 4.2 Quattro.. Länk |
|
|
Min 325iX med Recarostolen i (ej orginal)! --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
På min resa till Tyskland i höstas provsatt jag baksätet på en Mutec byggd 745iL E65. Säger bara OJ OJJ! Kunde t.o.m. kolla mejlen och surfa på bmwpower därifrån. Sätena i min 330 är inte helt fel heller...;) |
|
| Volkswagen Phaeton. Riktigt skön men lite väl dyr. | |
|
min E30 är fin att sitta i...med sin charmiga plysch...mentycker att E32 750 iAL är rätt trevlig att vistas i...både i fram och baksäte... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
Cribba |
Gillar volvos stolar.... Min förra bil Länk |
| Sett i relation till bilens kostnad är Volvo oslagbara! Deras framsäten är snudd på underbara att färdas i. Högst myspys-faktor har Jaguar XJ. Underbart hantverk vad det beträffar sömnaden av lädret. Dessutom gör den låga takhöjden att myspys-faktorn blir hög. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.