|
|
|
|---|---|
| står i slag att köpa nya däck o fälgar till sommaren, men tänkte förbereda mig redan nu med att leta ut vad jag vill ha, därför behöver jag länkar till diverse online-shoppar. Har någon nån bra så lägg in en, kan ju bli en bra samlingsplats för länkar. | |
| Detta har varit uppe flera gånger förr, men det är ju inte så lätt nu när sökfunktionen tillfälligt är ur funktion. Min absolut bästa däcksajt är Länk - bra priser och snabb leveranstid! | |
|
Länk _________________ who dares wins... |
|
|
Tjena! Såg inlägget lite sent, du kanske har investerat i hjul redan... Skriver ner nåra länkar i alla fall, har själv just köpt fälgar o däck inför sommaren.....:).....de ligger här i lägenheten o blänker. www.alven-ingvarsson.se www.gummihuset.se www.gummicentralen.se www.specialfalgar.se www.oclbrorssons.se www.svfalg.se Och som nämndes ovan så är dackonline.net en bra sida. Hoppas du hittar nåt. Mvh /Petter |
|
|
Detta rör ju inte BMW men.... Hur gör jag för att få in en länk i ett inlägg? Kass som jag är på datorer så satt jag och skrev ner internetadresserna. :) Mvh /Petter |
|
|
<ctrl>+ <C> för att kopiera en markerad text ( t.ex adress i Internet explorers adress rad) <ctrl> + <V> för att klistra in vid markören iMac rules!!! där hade du aldrig behövt fråga..*S* |
|
|
www.abbozzo.se M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
| Pericsso: du kan även höger klicka med musen på adressen & välj kopiera, högerklicka där du vill ha adressen inskriven & välj klistra in. | |
|
Hej! Jo, kopiera kan jag men det blir ju bara en vanlig textrad och inte en sån där understruken klickbar länk. Eller blir det en länk sen när jag skickar inlägget??? Sorry att man é så ovan dumburken.... Mvh /Petter |
|
| Om du skriver/tar med Länk så funkar det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.