|
|
|
|---|---|
Peppe08 |
När jag ska blinka till vänster funkar det som vanligt men när jag blinkar andra hållet blinkar alla blinkers, vad är det för fel? kan det vara reläet för det klickar på som vanligt tänkte om det har blivit kortis i det???? |
|
Min gissning är att problemet sitter i kablarna till bakluckan. När jag kopplade på släp på min touring så blinkade allt, visserligen oavsett vilket håll jag blinkade, men efter byte/lagning av kablarna i bakluckan fungerar det felfritt igen. Vid brott/kortis på dessa kablar borde detta fenomen kunna uppkomma även utan släp eller släpkoppling. Fungerar allt till baklukan (torkare, spolning, elruta, lås et.c)? I annat fall har du ytterligare insitament på detta fel... ------------------ Always Diesel |
|
Peppe08 |
Ok! Jag ringde även BMW och dom trodde det var Reläet men kunde ej säga säkert reläet kostar 395 :- så och man får inte lämna tillbaka det men tack för tipset ska kolla det. Torkaren har alltid varit trasig så det tror jag inte har med saken att göra. |
|
Låter som reläet har fått sig ett spel,kolla på skroten,borde få ett för en 50lapp(dock ej i karlstad,halva priset där) Henrik |
|
Peppe08 |
Skroten var ett bra tips TACK! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.