|
|
|
|---|---|
|
Min 540IA-96 E39 all utr inkl navi och skinn,14800mil,fullstämplad bok.imp 99 då gått 12000mil nya 16"v-däck,mm mm vad ligger en sån bil på för pris?? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
160-165 runt omkring.Det finns en del att jämnföra med på börsen men de är kanske något högt prissatta en del har ju stått där ett tag.("Men ögonlock drar ned värdet minst 20 papp:DDD) MVH Hasso Länk |
|
2800mil på 3-4år..det är INTE mycket det. Då kör man inte många meter/dag. Detta gör iaf mig lite skeptisk, men jag är nog lite övernitisk/överskeptisk jag :-) Ang. värdet så är nog Hasso rätt ute (fattas bara :-) Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Bilen har ej gått vintertid,jag köpte nya v-däck till den i oktober men har inte monterat m-värmare vilket är ett måste med -35grader. Tror inte jag säljer bilen förrän jag fått råd till en M5 och det kan ju dröja..och sen måste jag ju hinna njuta av mina Ögonlock =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.