|
|
|
|---|---|
|
Hej, vet nån hur man tar bort växelspaksknoppen på en 318iS -88? MVH robbe BMW - Vad annars? | |
| Hej...jo...du drar knoppen rakt upp helt enkelt...Den kan sitta hårt så se upp så du inte får den i pannan! | |
| Sätt dig gränsle över mittkonsolen och ryck. Slutar garanterat med blodvite. | |
| börja med å ta på dig en hockeyhjälm, MED visir, sen tar du i utav bara f*n!! :) själv spräckte jag läppen en gång... | |
| haha själv så vart jag förbannad o när jag inte fick lös den så jag tog en tång och slet den i styken..den e inge vacker nu men den funkar =P | |
| först måste du ju skruva loss muttern som sitter under knoppen för att få bort den,sen är de våld å blåtiror som gäller..:) | |
| LazerEye: Vad är det för mutter du pratar om?? sitter det på din bil? jag har aldrig sett en BMW med nån mutter under knoppen!? | |
|
det är nog bara att ta i och dra hårt. men se upp! fastän jag visste om riskerna involverade i projektet fick jag på käften. enda gången jag fått ordentligt stryk. BMW Club Finland #2417 |
|
| Lägg i tvåan,sätt dig i baksätet eller dra bak stolen,dra som fan! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.