|
|
|
|---|---|
|
Har en liten fundering ang. farthållare, det e så att jag har nog de mesta av utrustningen i min 540, men saknar farthållaren. Är det fördraget, så man bara behöver köpa spaken? Och vad kostar en sådan? Häftig motor,häftiga priser...!!! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Cliff frilansare eftermonterade en begagnad orginal farthållare på sin -93 730 E32 kanske han har nått tips. Länk MVH Hasso Länk |
|
Nix det är inte fördraget det är bara på Dislarna som det är det . Har själv hållit på med det för någon vecka sen. Jag vet däremot inte om man kan köpa ett helt org paket på skroten . eller så har jag funderingar på att köpa en enklare typ (Biltema) och sen montera in orginal spaken. Orginal spaken kostar 450:- Micke |
|
|
Min 525 från -92 var det mesta färdigdraget. Bara motor och styrbox behövdes kompletteras. Kolla på www.mekartips.tk Automat är bekvämt |
|
|
Jag kanske missuppfatta dig Kablarna är framdragna till dom flesta. Det jag hade hört var att det skulle räcka med att köpa spaken om man har ASC Men det var fel. Micke |
|
| Min 730 är inte utrustad med farthållare men jag hittade elmotorn och viren till gasen kopplat och klart. placering bakom vänster hel/halvljus. Kanske det bara är att köpa spak och ev relä ??. | |
|
Är det nån som har en 540 -93:a som har kollat på detta?? Eller som vet? Häftig motor,häftiga priser...!!! |
|
|
HEJ. Jag saknar farthållare på min 540, diskuterade detta med min BMW-mek och han sa att det inte var fördraget kablage på den. Tydligen var kablaget fördraget på tidigare E34, men då min tillverkades i september -92 så var det tydligen slut med det. Han sa att det är lite pyssligt att fixa till det, b.l.a skulle man få göra hål i torpedväggen på förarsidan, inget Jag ger mig på frivilligt. MVH Stefan |
|
Lm vanos |
Hej!Undrar om det går att se om det finns fördragna kablar på nåt sätt .typ under kåpan bakom ratten 525-92 Lm |
|
säger det igen: läs på www.mekartips.tk och jämför med era bilar. Där står exakt vad som ska vara fördraget. Automat är bekvämt |
|
Lm vanos |
Jag får inte denna sida att fungera kommer bara till nåt domän köp Lm |
|
Samma här...!! Lm vanos e du verkligen säker på att du har skrivit rätt addr. ? Häftig motor,häftiga priser...!!! |
|
Lm vanos |
Jag får inte adressen att fungera även om jag kopierar och klistrar in Lm |
|
Den adressen e död... // Henke Bleifuss |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.