|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett problem, Jag har inte fått någon värme i min e30, jag har bytt cirkulations pumpen, och det blev lite små jummen värme i den, Jag befarar att det är luft i systemet, men jag vet ej hur jag ska få den därifrån, är det någon som har något tips. //Hampus Söderström SouthPower66@hotmail.com | |
|
tjenare! vet inte riktigt hur det är på e30 men på e36 så finns det en luftskruv som man kan lufta systemet ifrån. lycka till ---------------------- King of the road |
|
Rickard |
går den inte upp i värme bilen??? behåller den vattnet eller "spottar" den ut det??? |
|
Det verkar som om det bara kommer upp luft i värme elementet, på en kompis volvo 740 kom det knappt nogån värme alls, då fyllde vi på vatten och sen var det bra, Men här är vatten nivån bra så jag tror det ligger luft nånstans långt in i systemet... //Hampus Söderström SouthPower66@hotmail.com |
|
|
Skulle man kunna hissa upp bilen med domkraft och sedan öppna vatteen på fyllnings locket på kylaren och sen starta bilen och låta den gå tills den blir varm+ett par minuter, då orde luften gå ur tycker jag. //Hampus Söderström SouthPower66@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.