|
|
|
|---|---|
|
Tjena, ville bara se vad folk har för smak när de gäller ögonlock.... Är de snyggt eller fult.... Korta eller långa, vika ska man i såna fall ha!!!! | |
|
Personligen hatar jag allt som heter styling.... BMWorginal grejer är okej och köpa andra fälgar och diskreta kjolpaket osv.... men ögonlock som hänger ner till marken och en bokhylla på bakluckan, kjolar som skrapar i och spoilers som du kan skotta snö med är inget för mig. Men hur skulle det se ut om alla hade samma smak... men ibland går det ju till överdrift, tex ser jag en samlarbil (M & Alpina och sådana som är tillverkade i få ex) som är förstörd då kan jag bli riktigt ledsen..... Länk - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Min åsikt är att det är DET ABSOLUT FULASTE OCH VÄRSTA MAN KAN UTSÄTTA SIN BMW FÖR!!!!!! Totalt smaklöst och vidrigt. Framförallt på en E36, där det nästan finns fler bilar som HAR ögonlock, än det finns som INTE har det :'-((((( För övrigt så tycker jag enbart att det ser billigt ut(vilket det ju iofs också är). Till råga på allt så kan de förstöra din ljusbild. Nej min åsikt om ögonlock framgår ganska tydligt: det är groteskt. Jag hade inte kört en meter i en bil med ögonlock, om den vore min egen. Om jag köpt en bil med ögonlock hade de monterats av på plats, innan hemfärden. Men smaken är som alltid delad. (Bäst att skriva det så att ingen blir förbannad ;-)) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
sitter som gjutet på E30 iallafall. Länk |
|
| De e SNYGGT...Som på min bil tex....Länk | |
|
DET ABSOLUT FULASTE OCH VÄRSTA MAN KAN UTSÄTTA SIN BMW FÖR!!!!!! bra sagt nofx16, det ser så himla "påklistrat" ut Länk - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Gillar inte heller överdriven styling, bilen tappar sin klass, de ser bara billigt och töntigt ut, ingen extrem styling alls.... Dom flesta har samma åsikt angående ögonlock verkar de som.... Thats good |
|
|
nofx16: Helt rätt! Fulare styling får man leta efter.. Original ska det va =) |
|
|
Funktionen bör väl styra formen och inte tvärtom, om jag får säga vad jag tycker. Micke |
|
|
Jag har visst en tendens att upprepa mig. Fast å andra sidan kan inte detta nog poängteras:) Micke |
|
| Med ögonlock får man ju den där "början av 90-tals" looken på lyktorna, dvs väldigt smala. --> Fult, tycker jag. | |
|
Ögonlock... Tja, det är väl en period som går över när man blivit lite äldre. Personligen skulle jag aldrig sätta ögonlock på en bil. Jag menar, har man en (oftast) dyr och fin bil och sedan klistrar på danmobility-plastskärmar framför ljusen så blir det Väldigt mycket 240-raggar-stuk på bilen. Lite synd på många fina bmw (och andra bilar förstås). Men ägarna till bilarna har ju självklart rätten att göra vad dom vill, inte mig emot. Dock blir det lätt så att jag tänker "nu kommer ännu en sönderstylad 3-serie" så fort jag får se ett par ögonlock... :/ Jag bävar inför dagen då jag ser en 7-serie med ögonlock, då kommer i alla fall jag gråta :) |
|
|
Min bil var ett riktigt skräck exempel på sönderstylad när jag köpte den. Dubbla ögonlock, dvs både de övre och de nedre som ger "E46 look", Tejpad svart remsa "STCC race" stuk, gallret i originalspoilern var ersatt med alu-nät, m.m. Det enda som jag har kvar nu är "bokhyllan" och de otroligt vackra fälgarna som satt på. Så ögonlock finnes till salu för den som önskar svarta långa sedan eyelids..... Avhämtas mot en kasse pilsner eller så..... |
|
MrSerious |
Ögonlock är otroligt fult! Jag kan bara inte fatta hur tex M3 ägare kan sätta ögonlock på bilen... jag blir lika förbannad varje gång jag ser det! Tror (hoppas) dock att få ägare över 25 monterar/har dessa vidriga atiraljer på sin bil... |
|
Varför lägger ner en massa pengar på ett par plastbitar som inte kostar mer än max en hundring att tillverka? Dessutom är det fult och ljusbilden kan försämras! Jag kan dock tänka mig att lägga ut rimliga pengar på vita blinkers och byter ut de oranga som jag har nu på min kärra. Smaken är som baken dock... //DK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.