|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter nya fälgar till min M3 i dimesionen 18". Har ni några tips på vart man ska vända sig där de har bra grejer till bra pris? Är först och främst ute efter fälgar med bredden 7,5 - 9". Lite förslag är mycket välkomna! Mvh. Robban Johansson | |
| Passar E46:ans fälger på din bil? I så fall såg jag ett par 18" på bytbil.com av modellen std till nya M3:an. | |
|
Om du vill ha bra priser men inte är så noga med märket på fälgen så kan du ju kolla in www.gummihuset.se www.molway.se |
|
|
Tycker att Hamann's PG fälgar är väldigt passande på E36! Har för mih att RH har gjort kopior av dessa också... /Manray/ |
|
|
Oki, nån som har en bild på Hamann´s PG fälg? RH´s fälgar är ju kanon så det kan ju vara ett alternativ. Mvh. Robban Johansson |
|
|
Länk Länk Länk Sen har du de live här! Länk Finns även fler filmer på sidan! /Manray/ |
|
|
Här kan du även se skillnaden på original och kopia! Hamann: Länk RG: Länk /Manray/ |
|
Agge |
Dom här kanske? Fälgarna är bbs rs2 18" Bild på fälgarna: Länk |
|
Hmm, PG2 var ju mycket snyggare än PG, vill ju gärna ha en fälg med kant.... Mvh. Robban Johansson |
|
|
Jag tycker AC Schnitzer Type III och BBS RC sitter fint på en E36 M3. AC-S Länk BBS RC Länk Hamann HM2 är inte dum heller Länk |
|
|
Själv så gillar mina HAMANN HM2:or 8,5" breda 18" Kolla på länken. No turbo shit, just real power! Länk |
|
|
Hamann HM2 är ju det optimala... Nån so mvet om de finns i9" breda också? Fnns det nån svensk återförsäljare? Mvh. Robban Johansson |
|
|
Nope, finns bara som 8,5" och 10" Men 10" är ju inte fel. No turbo shit, just real power! Länk |
|
|
Mean M: Styling kompaniet säljer HM2 fälgen Länk Länk En till som säljer den Länk Länk |
|
|
Jag köpte M3 E46 fälgarna från Wheels4u (capri serie M) 8" fram med 225/40-18 och 9" bak med 255/35-18, ska bli kul och se hur det ser ut i vår... |
|
|
L33t: Tack! Men för att få på 10" ibak är det väl valsning som gäller? Mvh. Robban Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.