|
|
|
|---|---|
| Dags att byta klossarna, ngn som har bra förslag på effektiva klossar med bra bett? Funderar ( har inte bestämt mig ) på att byta skivor oxå nån som har förslag på sådana som funkar med orginal bromsok? Bör palla för lite bansmisk emellanåt. | |
|
Kolla med Pean, de är serviceminded och hjälper dig nog hitta ett lämpligtbelägg: Länk Mvh |
|
|
EBC Greenstuff??? Är kanon enligt mig och dammar väldigt lite! Mvh. Robban Johansson |
|
| EBC Greenstuff klossar kör kör jag med skivor till.. | |
| vad kör ni för skivor till EBC Green Stuff och var har ni köpt dem nån stans? | |
|
EBC Green Stuff bet iofs bättre än originalbelägg men de räckte inte ens 6 varv på Ringen, vilken kan jämföras med 17 för original. Detta var med gatdäck Gul Pagid däremot räcker ca 40 varv på Ringen, Tyskland ToR, en dag på Gelleråsen, en dag på Kinnekulle samt en halv dag på Sviest. Allt med R-däck. PFC fungerar kanske ännu lite bättre. |
|
| Var hittade du Gul Pagid nånstans? Hehe Green stuff slut efter 6 varv med gatdäck 17 med orginal, jag trodde inte det var så stor skillnad | |
|
låter skumt....borde inte EBC hållt längre??Känner en som satt på sådana på sin BMW och dom höll mycket bra dock så körde han bara ett par varv på ett år med dom..... EBC kan du köpa hos mekonomen bl.a www.mekonomen.se Mvh Ricke |
|
|
Jag har bl a köpt Gul Pagid i Tyskland men Forza är distributör i Sverige. |
|
| Ricke, Om de höll bra på bana så körde han för långsamt. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.