|
|
|
|---|---|
| Tjena! Först vill jag kommentera att detta forum måste vara oumbärligt för Bmw ägare, kanon. Jagar en 320 coupé runt 93:a. Har kollat på ett par stycken, bla en 93:a med 17" imp, kanonfin utan Ac och S-bok till 8000mil. Alla jag kollat har dock varit till salu länge, detta gör en ju lite skeptisk... Köper folk 325:an istället eller? Trodde 320 coupén var attraktiv som faan.(borde ju vara enl, mig) | |
BeeMWe playboy |
Prisskillnaderna är inte lika stora mellan en beg 320 och en beg 325 som om d vore nya. Priset denterar att hålla sig ganska nära varandra även om det är olika motorer och på så vis köper man hellre en 325 som är roligare och drar mindre bensin. |
|
Jag tror att folk köper 325 eller 318is. 325 för att den är betydligt vassare eller 318is för att den är betydligt billigare att äga. Mr C |
|
BeeMWe playboy |
tenderar ops ;) |
|
och som sliter bakvagnsbussningar eftersom den körs mycket hårdare också. den som håller sig fräsch längst i chassit borde vara 320 iA medan en manuell 325:a slits mycket mer. jag tror att det är helt olika köpare till 318-320-325. de som bara kan tänka sig en 325:a köper en sådan och tycker 320:n är för slö. Jag har sålt flera 320:s, och det har aldrig varit något problem att bli av med dem! det har varit lugnt på bilmarknaden hittills i år, det är troligen därför den är kvar. men samtidigt ska ju priset vara lite lägre på en 320, kanske 5-15000 kr under. köp den du tycker passar dig bäst, så gör de flesta! Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.