|
|
|
|---|---|
|
Det kommer även att ligga bilder på andra byggen samt lösningar på problem som blivit lösta på olika forum kommer sammanfattas m.m sidan kommer uppdateras ständigt och är nu under konstruktion men kika gärna in och kommentera, lämna gärna förslag på vad som kan / borde finnas med m.m www.mamut.com/MADCarsound mvh Jens Värt en titt?!? Länk | |
|
Tycker det ser mycket bra ut ja! Mvh Hosse |
|
|
Helt ok... förutom nåt stavfel kanske ;-) Hur går det med 325an då? //Koffe |
|
|
Helt okej sida! En fråga. Är det din 540? Isåfall så är jag väldigt sugen på veta hur du fick till nya "bottnen" till skuffen. För bästa passform alltså och vilket material använde du? ska börja bygga lite i min e36:a Tack på förhand ---------------------- King of the road |
|
|
Hosse: tack Koffe: Tack och vart? och bytet går långsamt men blir förhoppningsvis klart i veckan. Wizzard: Jag använde den befintliga skuffmattan som mall och sågade sen ut en ny botten i tre delar (16mm spån) och kädde dom sen i samma som resten. När / om det blir ett byte så kommer byggbilder läggas upp på det nya bugget på samma sida från e36:an Värt en titt?!? Länk |
|
|
Tack för svaret! då blir det klipp å klistra i helgen! :) ---------------------- King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.