|
|
|
|---|---|
|
Hej fick i går en uppsmälld dör på bakdörren på min bil och jag brukar vara så noga var jag ställer mig för att undvika detta! är det någon som vet något eller någon företag som tar bort buklor ??? vore jättetacksam för hjälpen mvh en bmw ägare ma | |
|
De företag som erbjuder DITEC behandlingar brukar kunna bistå med utknackning av sådana bucklor. Sök på DITEC´s hemsida |
|
|
tack för svaret ma |
|
|
Länk Mvh |
|
|
Vid såna här frågor så är det bra att sriva vartifrån man är. Eftersom att det kanske finns olika företag över hela sverige, Lycka till iaf! mvh Daniel ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
tack för det jag bor i stockholm!!!! ma |
|
|
Vilket även står i användarprofilen... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
det har jag också !!!! mvh ma |
|
|
Visst kan Trafiksförsäkringsföreningen betala sådana parkeringsskador, dvs vid smitning? Det torde krävas vittnen på bilens utseende före och efter skadan. Nån som har erfarenhet? ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
VillaRosa: Jag fick en parkeringsskada på framskärmen för ett tag sedan. Det räckte med att göra en skadebesiktning för att få det tillfixat, dvs inga vittnen krävdes. Däremot var självrisken så hög att jag knappast tror att det lönar sig för en "dörröppningsbuckla". /Kristian |
|
| Jag rekomenderar starkt "cardent" mycket duktiga. | |
|
tack för alla svar mvh ma |
|
|
Kierkegaard: Din buckla i framskärmen var den i bockningen vid Hjulhuset? Fick en sådan för ett tag sedan och funderar på att få de fixat, men ditec i malmö sade att dom inte kunde fixa bucklor i just bockningarna till hjulhusen. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.