|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min bakre ljuddämpare är kass på 730:n. Var köper man billigast en ny? Kollade på Mekonomen mest för skojs skull och där kostade den nästan 3100:- Tack på förhand! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? | |
|
Har du kollat på BMW? Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Hej! Nej, jag har faktiskt inte gjort det. Får göra det, annars får det bli att ta fram svetsen tills ett bättre ekonomiskt läge dyker upp. Tack för hjälpen! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Om inte ekonomin är i bästa läget kolla på skroten efter en bmw-orginal burk. Dessa håller väldigt länge så det borde inte vara något problem att hitta en fräsch. ECP skrotar väl mycket E32 , så där kan det finnas en oxå. MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
| Svensk Bilutrustning i Malmö har bra priser på avgasdelar. Har själv köpt mitt avgassystem där. | |
|
K-O Har du telefonnummer/mailadress till dem? Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Svensk Bilutrustning: tel. 040-929300. 040-929360 Ingen mailadress, tyvärr. Mvh, Oscar |
|
|
Hej! Det stämmer nog bra att Svensk Bilutrustning är billiga.. dessutom känner min far ägaren.. Han har handlat jänkedelar där. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| Tack Oscar :) | |
|
widik bildelar ,730i 3,0 V8 4/92-9/94 Bakre dämpare 2.678,40 kr Länk |
|
Paap Reeder |
Hej Magnus! Innan Du investerar i en ny slutdämpare bör du prova utan. 750:- är helt OK att köra utan slutburken. Då menar jag ljudnivå. Vet inte hur M 60:an låter utan slutburk. Blir det för mycket oljud kan man ju alltid sätta dit några stumpar "rösimonz" och förlänga de. MVH /// Paap R |
|
Hej! Jag gjorde som så att jag lagade den gamla. Men hela systemet börjar sjunga på sista versen så att det får bli ett nytt inför nästa säsong. Då blir det ett rostfritt. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.