|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jag mailade BMW i Göteborg om utrustningslista till min bil, trodde väl inte att jag skulle få svar..men fel hade jag! Fick ett mail idag med alla uppgifter om min bil, imponerande service! Det enda som överraskade var väl att (om jag fattat tyskan rätt, se nedan..) att det är sportchassi på bilen, lite kul att veta.. 226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG |
|
|
Det torde vara sportchassie det. Trevligt :) Se här för en diger lista på utrustningskoder (på eng.): Länk Undrar om man kan få denna info på en bil man inte äger.. Har reg.nr. och chassienummer. Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Klart du kan, det är ju så man kollar upp blivande objekt. Gå med chassienummer till BMW så får du utr. lista + info om gjorda garantireparationer. Mot en slant då förståss.... De bryr sig inte om du äger bilen eller ej |
|
| Så,då har man mailat till BMW Göteborg å få se om det kommer något svar | |
| hmm, om jag nu har sportchassi..passar "vanliga" sänkfjädrar på min bil? Har nämligen såna liggandes, såg nåt inlägg att det skulle skilja på fjädrar/fjäderben mellan vanligt chassi och sport. | |
|
Jag mailade mitt igår men har ej fåt någon svar än så vi får väl se hur det ligger till! Ferlin hur länge fick du vänta på svaret??? Till vilken avd. skickade du till?? det fanns 2 st avd. man kunde maila till en till försäljning och en till service vilken valde du??? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| jag använde formuläret som länken i denna tråd ledde till..fick svar dan efter jag skickat. | |
|
Jag skulle vilja ha samma lista ( Länk ) på Svenska. Någon som vet var man kan hitta den? _____ Micke Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.