|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Lm vanos |
Är det nån som vet var dom gömmer utrustningslistan på nån mer plats än under baksätet på fabriken e34-92 Lm |
|
hmm. har aldrig hört om baksätet, skall kolla det på min. Däremot har jag hört under pass.stolen, du kan ju kolla där. På min var det tomt där.... spar till en.... Länk |
|
| Ska vara under pass. stolen. Min satt kvar där. | |
| Annars går den att beställa på BMW. | |
Deliq |
På min 540 (e34) satt den inkilad mellan skinnet och plaststommen på baksätesdynans passagerarplats. Hittade den då jag plockat ur dynan för dammsugning. M V H // Deliq **___** "Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss" |
| Vad står den på den listan...? är det dom 3-siffriga utrustningskoderna som står där?? | |
Deliq |
>Petri Jepp, allt som monterades på fabriken i samband med tillverkningen. M V H // Deliq **___** "Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss" |
grrR600 |
Hej. Hittade inget varken under stolen eller baksätet :( Vad göra? Mvh |
|
fanns detta även till E28:an? Gömde de nån hemlig lista där också? isådana fall...var? _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Ok Deliq..jag har iof fått utrustningskoder från BMW men kan vara kul å kolla listan om jag hittar nån! Jag ser att du har en trevlig dag framför dig imorrn! :) |
|
|
grrR600, Som jag skrev ovan går det att beställa utrustningslistan på BMW. |
|
Lm vanos |
Har ringt bmw karlstad men dom säger att det bara går till nyare bilar?max3år Lm |
|
Bmw tog fram listan utan kostnad till min -92 Lars |
|
|
Lars var då???? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Jag mailade BMW i Göteborg och en timme senare hade jag listan. Lars |
|
Lm vanos |
lalaw vart meilade du nån viss adress . eller bara bmw göteborg Lm |
|
Gick nog in på deras hemsida och där fanns ett formulär har jag för mig. Lars |
|
|
Vilken sida var det???? måste skriva till dem!!!!! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
tänkte på en sak, var det länge sen du gjorde detta????? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Det var den 17 okt förra året. adressen till hemsidan är: Länk Resten får du klara ut själv.... Lars |
|
|
Man tackar Lars för det! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.