|
Sida 9 av 20
|
|
|---|---|
|
tjejen: Det tycker jag, behövs lite flersom dig på träffen då den är ganska mans dominerande hittils... ;) Glöm inte att anmäla dig bara!?!? // ha´t mvh -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Har nu lagt upp nya bättre bilder på var vi kommer att vistas under kvällen, tack Micke! Ha´t -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
bmw_m6: Fasen, kommer det inga 750? //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Du kan bli först:)) |
|
|
750 mmmdet lär behövas någon 750!!! Inga aplinor som kommer???? Dom blev bra den nya bilderna Kim!!! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
starre: Vi får se, har inte planerna klart än. Men kommer jag så dyker jag upp, om jag hittar där nere. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer:såg att du kommer från heatland:) jag åker troligtviss oxså från heatland ner till träffen OCH jag har navi:))nu får du svårt att hitta på ursäkter:))) |
|
|
Icke anmälda personer hänvisas till volvoträffen längre ner på gatan.... bara så ni vet.. ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
starre: Men är inte du från Stockholm då? Vi får i vilket fall se hur det ligger i tiden. Jag åker inte om det är regn/snö/åska/blixt och andra naturkatastrofer. Torrt klart väder är ett måste. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: tål inte 750 regn :) _____ |
|
|
S 328 R: Det är jag som inte tål regn!!! //Schnitzer |
|
|
Nu över 30 bilar anmälda....!!!! Kan kanske bli största power träffen hittils?!??!?!?! Vad väntar alla på???? Anmäl er!!!!!!!!!!! // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Lokala förmågor: Kolla så att det går in 50 bilar där vi ska vara, det är lika bra att det är för stort än för litet... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Peter78w..... du bor närmast, gå dit och mät med ett mått band :) |
|
|
Jag körde ditt idag efter jobbet och mäte med bilen nästan 150-170meter så parkerar man brevid aran så måste det få plats en hel del bilar plus att man kan stå längs vägen vid parkeringen! Så ca 50-70 bilar borde få plats! tror jag...... MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
deejaywasp; du kunde ha haft bättre ide med att mäta parkeringen tex med en 30cm linjal!!! Ler*** MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
hmm... jo bilen tänkte jag alldrog på :) |
|
|
ALDRIG PÅ MENAR JAG.. |
|
|
Nu är första tjejen anmäld! Sara kommer med en cerise M5-91...!!! Bra jobbat, fler tjejjer måste det finnas där ute?!?!?! // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Nu är det 35 st. bilar och 1 st. MC annmäld till träffen... Ska vi nå 40 bilar tro??? Lär bli ett mäktigt BMW tåg från elmia till domsand! // HA´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.