|
Sida 8 av 20
|
|
|---|---|
|
bmw_m6: Jag kan ta med mig en flaska glögg till! Det är utförsäljning av glögg på ICA här nedanför just nu :D |
|
|
Nu när man är nybliven BMW-ägare igen kanske man är välkommen. Jag ska ändå dit med en drös polare för Elmia-träffen. Så skriv gärna upp mig också! ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Det verkar bli en jätte träff... jag ser fram imot detta som f*n nu... _____ |
|
|
Om tid finnes, vill jag också vara med , måste fixa sista putsen på 02:an innan... Nån mer som kommer i 02:A? ...BMWLundqvist.... |
|
|
Jag skriver inte upp nån utan att ni skickar ett mail till cimmen@telia.com På det sättet så har jag mer koll på folket... // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Bra, det kommer ett mail när jag vet bergis ...BMWLundqvist.... |
|
|
kommer ett mail från mig också när jag vet till 100% att jag kommer. ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Säj att det kommer 40-50 bilar, vilket är fullt möjligt. Får man då plats vid Domsand? Tänker ni på gräset mellan träden där mc-folket brukar campa eller är det på parkeringen utanför? Hur många bilar får plats? |
|
|
Wasp: Kolla det som samuel säger, ganska viktigt att alla får plats på ett och samma ställe annars så kanske några åker och det vill vi ju inte. samuel: glöm inte att jag skulle få en tur i GT:n... ;) Peter: Hur går det med bilderna på stereon?? // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
bmw_m6, Hur kan jag glömma det? :-) Klart du ska åka GT. |
|
|
Kentsamuel: Jag hänvisar till Peter78w... Det är bättre han svarar på hur många bilar det går och in... Mitt uppskattiningsförmåga är inte den bästa... ps. får jag också åka med i GT:n? |
|
|
jag tycker att det ska gå in hel del bilar så 40 bilar borde få plats utan problem, men för säkrehets skull ska jag kolla upp hut många bilar det får plats! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
bmw_m6; sorry att jag ej har skickat några bilder till dig pga att ej haft någon digital kamra hemma! Men jag ska! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
peter, Vi får nog rum, det går väl att både stå på gräset och parkeringen. Men det kan ju också vara bra att kolla det innan. deejaywasp, Klart, alla får åka GT :) Fast efter dej är det full. Men jag kan inte lova riktigt.... Det kanske blir så att min bil ska stå på mässan, och då blir det svårt att komma med den till Domsand. |
|
|
samuel: jag frågade först altså ska jag få sitta fram.... ;) peter: det är lungt, gillar bara att jaga på folket lite! tänkte vi kunde börja såna lite över priset via e-mail, blir det inte för högt så kanske jag köper den redan till mässan... ;) Alla: Ragga upp fler bmw folk så vi blir 10 000 hk... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Men jag vill ju sitta fram ju... kan vi inte åka många gånger så alla får en chans att sitta fram :) |
|
|
Samuel: jag är nog sist som frågar om jag får åka med! Ler** Då får jag väl sitta i bagaget eller???? Ler*** bmw_m6 visst vi kan börja med överpris!! Vad sägs om ca 6000kr?? Ler*** he he MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
peter: 600 kanske är mer lämpligt... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
tjejen |
låter kul, kanske kommer! |
|
nästan 30 bilar nu... verkar ju bli ett gäng... _____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.