|
Sida 7 av 20
|
|
|---|---|
|
Starre- Det är sagt 12 tiden på Elmia och jag gissar att det tar ca. 3 timmar dit...från Stockholm (vet inte exakt). Kan tänka mig att man tar en halvtimmes uppsamling på Järva så runt 8-8.30 tiden? Vad tror alla om det? Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Nu är man anmäld. Mvh Niklas Länk Support Your Local Hells Angels Eastside |
|
|
Ytterligare info finns här... Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
>S 328 R tack d låter lovande. ska anmäla mig! >ille ah ok, bor i Växjö. tänkte om ja kände er. ni åker 1 bil då o inte tre som ja trodde när du skrev att ni va tre. ok. cs där mmm, d låter trevligt d här. *ser fram* M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Hej starre! Jag vet att man inte skall tvätta bilen efter ca 10 dgr. Det är femte gången jag lämnar in bilen.. |
|
|
300+: Jodå, vi åker med tre bilar!!! Och vi bor i älmhult!(du vet säkert var det ligger) |
|
|
Det verkar som vi blir ett gäng med bilar... ska bli kul... hoppas att man hinner få hem dom nya fälgar och däcken.... _____ |
|
|
Skitkul att det kommer folk långväga ifrån! Detta blir ju en riktigt stor BMW-träff. Försökte köpa fälgrengöring BMW-original på Asplunds. Döm om min förvåning när de inte hade det och förklarade att det är närmast omöjligt att få tag på om man inte går direkt till BMW-group. Jag fick snällt åka till Mekonomen, men där fick jag istället köpa en 5-litersdunk av något monstermedel som egentligen inte skulle säljas till något annat än verkstäder, så det blir nog fina Alpinafälgar till träffen trots allt. :) Någon som kan rekommendera något bra vax till fälgarna förresten? |
|
|
Idag skall jag pch peter78w åka och välja ut en bra plats som vi kan hänga på, efter det kan ni ju få exakt väg beskrivning... |
|
|
Nu har jag och Peter78w varit och kollat och tittat ut en plats (och självklart stått och tjötat massa bmw) Det här kommer bli så grymt... |
|
|
Ja det trorjag också att det blir en varm träff med alla bimmers fanatiker! deejaywasp: visst kan man prata om något annat än bmw men det är ju så trevligt att prata om den! Måste träffas igen och pratas vid det blev inte så himla mycket tjöt! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Hej peter och deejeewasp! När vi skall träffas och ställa upp våra bilar skall vi sätta upp våra andvändaarnamn som vi har på forumet på bilarna? Jag undrar bara så man vet vems bilen är.. |
|
|
>ille jasså 3 bilar? desto bättre... jo älmhult. hadee en tjej i min klass därifrån. maria, blond, född -79, svensson tror jag... d blir en fin kväll detta då... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Japp! Det blir nog en väldigt trevlig dag! Längtar.... |
|
|
300+:Det är väll inget krav, men det kan väll ni som vill göra... |
|
|
Satt här i min emsamhet och räknade lite på hur många bmw pollar som ska trängas på en lite gräsplätt i slutet på april... Tack vare modellguiden så kom jag fram till följande: 6037hk / 25 bilar / medelbilen har då 241,48hk! Verkar som att det inte bara kommer 316 bilar. I uträkningen har jag räknat med dom hästkrafter som står i modellguiden och ev. trimm är inte medräknat. Detta tal kan vi väl ha som mål att få upp i 10 000hk! Inte omöjligt, vi har ju över av hälften av hästarna samlade redan! // Ser fram emot april! // -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
bmw_m6: tänk vad lätt det är att fördriva tiden:)) var inne på siten och kunde notera att flera som jag vet inte har skrivet upp sig så vi kommer nog att öka både hk och kanske snitt hk. |
|
|
starre: Låter fint! Alla måste anmäla sig annars så räcker inte glöggen... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Det är ingen som tänkt på att vi kanske inte är ensamma på detta ställe...? Får verkligen alla plats tror ni? Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
KOm igen nu allahoppa gå in på bmw_m6s hemsida och anmäl er.... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk hoppas inen missade adressen den är i alla fall Länk :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.