|
Sida 5 av 20
|
|
|---|---|
|
Okey...det är fortfarande Bankeryd som gäller.... ska knappa in adressen på Navin i kväll så jag får se vart det är... _____ |
|
|
OKMAN: Om du går in på min hemsida så får du senaste uppdateringen om antalet folk och bilar! Länk Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Ingen från Skåne som ska upp? :-/ Börjar ju bli rätt sugen själv alltså..... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16: Tror jag aldrig skulle se dig i den här tråden men men... Vore skit skoj om du kom så man fick argumentera lite med dig IRL! Är uppe i 22 biler nu och säkert ett 40tal personer! Snart är det vår! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
| Detta kan ju bli riktigt stort! Vore maffigt med högavis av BMW:s på parkeringen utanför Elmia. Vi får se till att vara där rejält tidigt så man kanske kan ta upp en hel "parkeringsavdelning". :) | |
|
Inlägg 399: Haglund: Vi har sagt 12.00 men det går ju ändra, mässan öppnar vid 10... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
bmw_m6: Det hade jag missat! Men erkänn att det låter lockande att ställa upp massor av BMW:s på rad så de andra märkestrogna (fel märken) förstår att vi menar allvar. ;) |
|
|
nofx16: Jag börjar oxså bli sugen är det ingen från Stockholm som ska ner? Då kan du få se hur man tankar:)) |
|
| nofx16: Nja, vi är tre som ska upp från södra småland! | |
|
starre: Tidigare i tråden var det folk där uppifrån som skulle köra ner och möta på någon i Linköping eller något sådant. Det går ju fort ner till Jkpg för dig. Ska försöka göra en matematiskt korrekt uträkning åt dig. :) (Laglig hastighet + moms) * uppskattningsvis 35 mil = 3,5 timma. Inga problem! Vad gör man inte? :) |
|
|
bmw_m6, haha...ingen tråd är komplett utan ett (skräp)inlägg från mig ;) Men jag förstår inte vad du menar med "argumentera IRL", vi brukar väl inte ha så skilda åsikter? Eller menade du argumentera=diskutera? :) Kul vore det iallafall, samt att få dreggla över din fina vagn.... starre, Bara DET är nästan en anledning att åka upp :D Är övertygad om att ni får en svintrevlig träff! Mvh Kalle |
|
|
nofx16: Du kan ju åka via blekinge och ta sällskap med mig och micke!!(laurin?) __ Länk |
|
|
Känns som om det här kan bli en riktigt full-träff (ho ho), med högavis av BMW-dårar!! :) __ Länk |
|
|
Före de som e osäkra på var träffen i domsand ligger kan man ju ordna en mötesplats vid typ 2 klockslag o låta nån som hittar lede dem ut dit??? Det tar bara 10-15 min att köra dit. Jag kan ställa upp i så fall, jag hittar! Mvh Anders M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Wolv, Ja den möjligheten finns ju förståss också :) Är ju nån månad kvar så det ska nog lösa sig. Annars är det ju West Tour i de dagarna också, så det blir nog antingen/eller.....(om jag inte lyckas fylla en bil med polare) Anders, Du gör då allt för att flasha med din fina kärra ;-) Sitter Kelleners på tills träffen? Mvh Kalle |
|
|
Nofx16: Klart att du ska komma upp till träffen! Du kan få köra min vagn en sväng om du kommer upp det lovar jag! Alltid kul att "diskutera" lite IRL med stammisarna på forumet! // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
vi kan ju säga en tid var vi ska träffas, men det får vi ju ta efter mässan eller??? mötas alltså! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Kim, Det där var väl onödigt sagt!! Det tyckte min plånbok inte om att höra....nu blev jag ännu mer sugen :-/. Känner mig dock hedrad, ryktet säger att inte ens din "bättre hälft" får köra din vagn ;-D Min tös får iofs inte köra min gamla klenod heller, men det beror på att hon inte vet vad dragläge är :D |
|
|
nofx16 Ett kellenersystem kommer troligen att finnas där då (hoppas jag) Det kommer i så fall höras var jag befinner mig :) M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Wolv: Jag ska inte åka till Västkusten innan träffen om micke har sagt det. Ändrade planer, jag åker från O-hamn som var sagt från början. Men micke sa att ni inte skulle åka vi o-hamn, var kan vi isåfall träffas på vägen?? Jag kör via målilla-vetlanda och uppåt... Skulle vara fett med en sån kanonstor karavan bmw:s på kvällen, men vi får inte göra som i karlskrona att en del gasa på som satan så ledet bryts... ;( Det är bättre och bara glida så alla hänger med! // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.