|
Sida 3 av 20
|
|
|---|---|
| JA JA . .Men det är ju kul om det kommer mycket folk också eller hur. Eller jag vet inte. | |
|
Håller med er andar tillfullo.... En BMW träff är en BMW träff... ok! |
|
|
Det är ju klart att det kommer folk dit! kommer säkert en hel del som inte har anmält sig det lovar jag. vänta bara på mässan! Om andra Bmw folk som får se våra bimmers så hänger det på nog! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Frågan är var vi skall stå i domsand |
|
|
Antingen vid badstarnden eller bakom en bit ovanför i skogen... |
|
|
håller med dig peter. efterhand så kommer ryktet sprida sig och fler kommer säkert att komma. Vi kanske kunde visa intresse via jönköpings posten? Eller det kanske skulle inte behövas!!!? |
|
| Det har du nog rätt i Amet. JP kanske är rätt bra... | |
|
Kollade på listan och det är bara jag och micke med respektive som har anmält sitt intresse till att sova över... ingen mer som vill eller??? Vi är uppe i 21 bilar nu!!!!!! Kolla listan på min hemsida... -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Vi kanske stannar mé ska kolla va polarna vill, men mycket möjligt att vi sover över....... Börjar bli lite på listan nu!! hehe |
|
|
hmm jag sover med men hemma! ler** några hundra meter bort från domsan! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| Eventuellt kan man ju sova hos någon kompis i Jönköping och på så sätt slå två flugor i en smäll. :) | |
| peter ligger domsan vid vidablick? | |
|
Jag kommer också sova hos en polare i Bankeryd... _____ |
|
|
Nån som vet hur det ser ut där på platsen?? Nån stor gräsplätt eller motsvarande. Vill gärna ha en beskrivning dit också.. MVH M-Pulver |
|
|
Det var ju det jag försökte säga.... Det finns ingen gräsplätt vid bad strnden däremot så har båtklubben en parkering=grus plan typ, om man kunde kanske snacka med dom och fråga om det går bra att stå där... |
|
|
är det inte samma plats som MC träffen brukar vara i Bankeryd? Höger in vid Q8 sen igenom industriområdet, där är det ju gräs. |
|
|
Jo visst där kan vi ju stå, då lär vi ju få vara i fred ialla fall :) |
|
|
Gärna en grillplats om det finns! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
| Ja en vägbeskrivning hade inte varit dumt....för oss som inte bor där... | |
|
om ngn behöver hjälp med och arrangera så ställer jag upp .-)) bmw m6 vad har du för ideer? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.